Recomanacions (o no) d'Anime

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 23 oct. 2008 23:30

Hòstia! Si era l'anime que emetien els de Televisió de Catalunya era brutal, amb la pilota Kage Bunshin, i el llençament trenca bats, mare meva que bèsties que eren

Síiiiiiii!!!!!!!!! Era genial!!! XDXD Si no recordo malament era "el forat negre d'hiperrotació" (el llançament trenca bats) no?
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Dobok San » 23 oct. 2008 23:36

HaganeNo_Edward ha escrit:
Hòstia! Si era l'anime que emetien els de Televisió de Catalunya era brutal, amb la pilota Kage Bunshin, i el llençament trenca bats, mare meva que bèsties que eren

Síiiiiiii!!!!!!!!! Era genial!!! XDXD Si no recordo malament era "el forat negre d'hiperrotació" (el llançament trenca bats) no?

Jo m'en recordo del llençament "La guspira dels set colors"
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 23 oct. 2008 23:41

Jo m'en recordo del llençament "La guspira dels set colors"

Jors >.< jo d'aquest ja no me'n recordo, po sí que sóc conscient de lo que em va pillar aquesta serie XD

P.D: Us recordeu de'n fly? en conan el noi del futur? en sushi!!? Kins records XD (sinó els recordeu, k ho dubto molt, perquè sinó no teniu infància, us els ultra recomano, tot i k ja tenen una bona colla d'anys)

P.D 2: Per cert, mai m'he entretingut a averiguar si té alguna relació o no, però de ganes no me'n falten... : Sabeu que el títol en versió original del que aquí coneixiem com a "fly" era "dragon quest (no sé què més?)", taria bé saver si té algun vincle amb la secuela de videojocs...
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Onibaku » 24 oct. 2008 00:50

Great Teacher Onizuka, tant l'anime com el manga (tot i que aquest nomes ha arribat fins al volum 8 en castella, del 8 al 25 encara estan en angles >.>) i la seva serie original, Shounan Junai Gumi (i l'especial, Bad Company), tot i que aquets darrers donen mes feina per trobarlos, i shounan no esta fansubejat del tot u.u

Si a algu li agraden els doramas, tambe s'en va fer un d'aquesta mitica serie :3
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Hachi » 24 oct. 2008 13:20

Great teacher Onizuka és un anime que fa temps que vull veure, que m'han parlat be d'ell^^
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: neodark » 24 oct. 2008 13:42

Si jo tambe es un dels que tinc pendents.
neodark
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: koroki » 24 oct. 2008 14:33

Es brutal, crec que l'ahuriem de pasar el any que ve com especial 8)
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2008 15:48

GTO es superior.....l'Eikichi es dels personatges mes carismàtics que m'he trobat.......xo per projectar-la....seria un mica llarg....perk son 43 episodis....xo passen molt be perk rius una estona llarga....XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Onibaku » 24 oct. 2008 17:04

O passar un parell de capitols especials de diferents series, el primer de GTO dura uns 40 minuts si no recordo malament n.n
Imatge
Onibaku
Friki

Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 oct. 2008 17:17

GTO és una gran sèrie, de les que s'han de veure.
Fly (Dragon Quest) és un protagoniste més d'els propiament esmentats videojocs de DQ. Per els que esteu més habituats als FF, és com si fesin una sèrie amb un personatge que no s'hagi vist en els videojocs. Personalment m'agraden molt més els DQ.

I sí, aquells animes de la nostre infància eren genials de debò XDDDDD Sobretot la sèrie de beisbol em va marcar, m'agradaria tornar-la a veure.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 24 oct. 2008 17:30

No sé, però sempre que algú posa GTO tinc tendència a llegir GTFO XDD

En realitat he vist poc de GTO, però em va agradar força ù.u Es podrien projectar els primers capítols i avall, si en fessim un especial.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 24 oct. 2008 18:28

Taki ha escrit:No sé, però sempre que algú posa GTO tinc tendència a llegir GTFO XDD

jo pitjor......quan tinc que escriure GTO, tinc tendència a escriure GTFO....es un problema greu.......perk pots dir-li a algu......"oh! estan be akests animes k em recomanes......jo et recomano.....GTFO!!!!"....no es plan...xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: neodark » 24 oct. 2008 20:11

Vale vale no tardare gaire pues en fer una marato de GTO personal xd.
neodark
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Taki » 18 nov. 2008 21:06

Ja he vist almenys el primer capítol de gairebé tot el que em cridava d'aquesta temporada (falten Casshern Sins i Clannad After Story) i em quedo amb dues recomanacions:

Michiko to Hatchin: Ja té el seu tema i tal per més informació (on ja vaig fer el resum del primer capítol), però vaja. Tot depèn de com avanci la història, però és de les que m'ha pintat millor. L'està fansubejant AnimeUnderground, van pel capítol 4.

One Outs: Serie de Baseball (quina ratxa que tinc) però no sembla de les típiques series d'esports. El primer capítol m'ha deixat amb bon sabor de boca. S'hi introdueix un joc d'apostes, on els membres d'un equip es veuen "involucrats" i hi juguen per unes xifres bastant altes. El protagonista és un pitcher de poca velocitat però que per alguna raó (que jo encara no sé) aconsegueix que ningú bategi les seves boles. NINGÚ la fansubeja en castellà (que jo sàpiga), ni tan sols WZF, imagineu-vos (ara, que abans la miraria en anglès). En anglès la fan uns tals B2E (a més d'altres fansubs, però aquest és el que ho porta més al dia), així que si la voleu veure... Tokyo Toshokan és el vostre amic.

Ah, sí, i òbviament heu de llegir Eyesh... Merda, que és Recomanacions d'Anime.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Onibaku » 19 nov. 2008 14:40

Eyesh? Podries ampliaro '3'?
Imatge
Onibaku
Friki