Anime Temporada Hivern '08

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Anime Temporada Hivern '08

EntradaAutor: Jako-kun » 08 nov. 2008 02:13

Aquí teniu la llista d'anime de la nova temporada d'Hivern (Desembre/Gener/Febrer):Imatge

Així a primer cop d'ull d'imatge i sinopsis.....semblen interessants: "Zoku Natsume Yuujin-Chou", "Shikabane Hime", "Birdy The Mighty" (no se k tal esta la primera temporada xo el dibuix pinta be), "Hajime no ippo - New Series" (la miraria si no tingués pendent acabar la primera temporada), Z Mazinger (es LOL.....tan sols aixó), "AfroSamurai resurrection" (es la únic que segur que miraré), "Ride Back" (si el dibuix es bo, la tinc de les primeres de veure), "Chrome Shelled Rgios" (dubix interessant....historia potser no tant), "Kurokami" (interessant), "Maria - Holic" (yuri, Utena Tenjo) i "Queen's Blade" (Ecchi.....i tot el k sigui...xoe l dibuix m'agrada...a mes..../h/ va ple de CG's seus...XD).

quines opineu que us agradaran més a vosaltres?
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 11:36

Però has vist Natsume Yuujinchou? No ho sabia. Shikabane Hime ja diuen que la versió de Gainax és bastant meh, no sé jo si una continuació per part d'un altre estudi... XD

Kemono no Soja Erin, Ride Back i Maria Holic (és de SHAFT, però de Yuri tindrà poc veient que una de les dues noies és un trvesti sàdic... En fi, m'agrada l'estil de l'estudi i a veure què tal està) són les que començaré així en un principi. En segon pla queden White Album, Kurokami i Asakiyumemishi.

Quantes seqüeles, no?

En fi, jo encara estic amb aquesta temporada XD Bàsicament esperant uns subtítols dignes per Casshern Sins i per Clannad After Story (que veuré, tot i que Clannad em decepcionés enormement... Masoquisme, suposo).
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 08 nov. 2008 12:43

MARIA SAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

O yeah (H)
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 08 nov. 2008 13:19

Taki ha escrit:En fi, jo encara estic amb aquesta temporada XD Bàsicament esperant uns subtítols dignes per Casshern Sins

Casshern Sins?.....no se k tal està l'anime xo la película es una paranoia total.....no tenia ni la mes mínima idea de que havien adapatat la historia a l'anime
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 08 nov. 2008 13:59

argh, moltes de les interesants son secueles xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 16:14

Jo estic veient Natsume Yujinchou i us la recomano, no sé què tal estarà la secuela, però vaja.

I sí, Casshern Sins té anime, encara s'està emetent, tenia bona pinta (amb un dibuix una mica retro, això sí), però ho vaig deixar a mig capítol perquè no m'agradaven els subtítols.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 08 nov. 2008 21:27

Elfangor ha escrit:argh, moltes de les interesants son secueles xDDDD
Pero la secuela de Maria sama es imprecindible ù.u

A mes que es la que patrocina telepizza, necesito veure les "roses" menjant pizza. xDDDDDDDDDDDD

Per altre banda ultimament no surten massa coses noves, pero les secules com a tal esta be, al menys per mi. Aixi no tenim series eternes.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 21:30

No estan bé, només "camuflen" l'eternitat d'una serie XD

Jo només espero que l'After Story de Clannad arregli les cagades que van fotre a la primera temporada. I que la segona temporada de Haruhi surti abans que mori...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 08 nov. 2008 21:42

Taki ha escrit:No estan bé, només "camuflen" l'eternitat d'una serie XD

Jo només espero que l'After Story de Clannad arregli les cagades que van fotre a la primera temporada. I que la segona temporada de Haruhi surti abans que mori...
Al que me referia es que al menys no es fan mes eternes del que tindrien, mirem naruto, bleach o qualsevol altre i el seu inestiable relleno.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Elfangor » 09 nov. 2008 12:54

Jo al que em referia es a que no he vist les primeres parts ^^U
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 09 nov. 2008 13:29

Jo igual, només he vist Natsume Yuujinchou i encara no l'he acabat. Suposo que quan ho faci ja haurà començat la secuela, tenint en compte que estic mirant diverses series alhora i aquesta ha quedat en segon pla (però és que Ookiku Furikabutte em té ben enganxada i Baccano! m'està semblant simplement genial).
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 14 nov. 2008 00:45

MErda MErda Merda MERDA

Maria - Holic es un FAKE yuri, no es yuri, una caca -.-
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 14 nov. 2008 00:53

Coi, ¿és que ningú llegeix el que postejo...?
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants