Strawberry Shake Sweat

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Strawberry Shake Sweat

EntradaAutor: koroki » 24 nov. 2008 10:31

Bueno, no solo fer post de aquest de recomanació, però ma vingut be i el faré. I clar, no recomanaré una altre cosa que no sigui Yuri :wink:
En aquest cas recomanaré el que per mi es del millor manga's Yuri que existeixen, l'actual dominador de la Revista Yuri Hime : Strawberry Shake Sweat - també coneguda com a Strawberry Shake.

Imatge
La serie va començar com a One Short en la antiga revista Yuri Shimai, però va aconseguir ser una serie. Peró la revista va morir i va tenir un paron de un parell de anys, fins que Yuri Hime va agafar el relleu dels mangas Yuri i va continuar la serie. Actualment consta de 17 capítols i en la ultima revista de Yuri Hime es va donar el final. Existeix un tomo recopilatori amb els primers 8 capítols i suposadament sortirà un segon amb la resta de capítols.

La serie té un dibuix molt bo, i la historia enganxa bastant, pero el millor que té la serie es que es especialment divertida.

Es pot baixar de : http://www.coyuhi.org/
koroki l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 nov. 2008 14:48, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 24 nov. 2008 13:36

Algun dia ja el robaré del teu ordinador... Però ja saps que em ratlla una mica llegir en scans i que per això em fa pal.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 24 nov. 2008 15:36

oo sembla interessant,
a part que les noies son molt mones^^

algun dia li donaré una oportunitat:)
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 24 nov. 2008 20:52

Me oblidat de posar un link de descarrega >< : http://coyuhi.foros.ws/t1216/strawberry-shake-and-sweet/

Aquí hi ha tots els capítols en castellà, que son els mateixos que en angles û.u

Va taki, que no te faci pal, que nomes son 12 capitols >0<
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Airún » 30 nov. 2008 14:30

juuuu ja me'ls he llegit pero no esta acabada i en vull més m'ha agradat molt, al principi potser no enganxa tant pero ara al final....

havera kuan en treuen més....
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: koroki » 30 nov. 2008 14:46

Diria que esta acabada en japones, la revista que va sortit a la tardor crec que portava el ultim capítol.

Pero la traducció la basen en la que esta en angles desde lililicious, que també van per el 12. . .

Jo tambe estic que me pujo per les parets, vull més ò.ó

PD : Ja tinc algú de la meva part 8)

PD2: Sóc fan de Zlay.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants