Anime Temporada Primavera '09

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Anime Temporada Primavera '09

EntradaAutor: Jako-kun » 21 gen. 2009 16:26

La nova temporada d'anime per la Primavera del 2009.....mesos de Març, Abril i Maig.
Imatge
A primer cop d'ull les k més em criden l'atenció son:
-Full Metal Alchemist
-K-ON!
-Eden of the Beast
-Sengoku BASARA
-Pandora Hearts (tot i que vaig llegir uns quants capitols del manga i no em va convènçer gaire)
-Rainbow - Nisha Rokubou no Shichinin
-Hanasekeru Seishounen
-Basquash!

Menció especial a "Juuden-chan" que només la miraria perk surt una tia amb una mena de tentacle que li apreta els pits......XD

vosaltres quines opineu que sobresurtiràn aquesta temporada?
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 21 gen. 2009 17:25

FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL FULL METAL YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Onibaku » 21 gen. 2009 20:18

I aixo es...? No estic gaire enterat de que va aixo, es la programacio d'algun canal o algu? o.ô?
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: Taki » 21 gen. 2009 22:14

Són les series que s'estrenen a Japó durant la primavera.

Òbviament el que tira més és FMA XD N'espero grans coses, i no crec que em decepcioni. Després tenim LOLGONZO, una cosa de KyoAni que no sé què és (m'interessa més la de nom llarg que han tret aquesta temporada), Eden of the East (que no em crida perquè la imatge no diu res d'ella, tot i que al principi pensava que la web era lulz.jp i això li feia guanyar un munt de punts),, Guin Saga (no en diuen ni l'estudi, passo), Winter Sonata (em sona, no és un culebrón famós a Japó? Igual li faig una ullada)... M'he cansat de comentar una per una.

Això que veig és Ana de las Tejas Verdes? XD LOL. Pandora Hearts em sona de que hi havia imatges wais a /cm/, però sent de XEBEC passo totalment. I una altra de GONZO, que bé. Joe no veig res rescatable excepte FMA. Quina temporada... Em sembla que em posaré al dia de series anteriors quan arribi.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 21 gen. 2009 22:43

Taki ha escrit:Són les series que s'estrenen a Japó durant la primavera.

Òbviament el que tira més és FMA XD N'espero grans coses, i no crec que em decepcioni. Després tenim LOLGONZO, una cosa de KyoAni que no sé què és (m'interessa més la de nom llarg que han tret aquesta temporada), Eden of the East (que no em crida perquè la imatge no diu res d'ella, tot i que al principi pensava que la web era lulz.jp i això li feia guanyar un munt de punts),, Guin Saga (no en diuen ni l'estudi, passo), Winter Sonata (em sona, no és un culebrón famós a Japó? Igual li faig una ullada)... M'he cansat de comentar una per una.

Això que veig és Ana de las Tejas Verdes? XD LOL. Pandora Hearts em sona de que hi havia imatges wais a /cm/, però sent de XEBEC passo totalment. I una altra de GONZO, que bé. Joe no veig res rescatable excepte FMA. Quina temporada... Em sembla que em posaré al dia de series anteriors quan arribi.
WAT on veus ana de las tejas verdes ? era superior >0<

PEr cert, despres de llehir tot el que hi ha en castella de FMA puc dir que... Vull veure que faran. Tot i aixi, el manga encara no ha acabat.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Onibaku » 22 gen. 2009 13:21

FMA? Faran una segona temporada o algu? ._.
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

EntradaAutor: koroki » 22 gen. 2009 14:36

Onibaku ha escrit:FMA? Faran una segona temporada o algu? ._.
No es una segona temporada ._.

Es una adaptació real del manga.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 22 gen. 2009 14:46

És com un remake, més o menys. Seguirà el manga bé, ja que quan es va fer el primer anime es van inventar gran part de la serie (tot i que s'ha de reconèixer que els va quedar bé).

No deixa de ser curiós que ho facin, algú sap d'algun altre cas semblant? Perquè sí que hi ha series que tenen dos versions (com Kanon) però això de que al principi siguin iguals i despres vagin per dos camins totalment diferents... Ha de ser super raro si no saps perquè ho fan.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Elfangor » 22 gen. 2009 16:42

Hellsing.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 22 gen. 2009 17:12

Elfangor ha escrit:Hellsing.

Bona Elfangor!!! +100 punts

xo no recordo si les dos son OVAs, o la prpmera es anime i la segona OVAs O.o
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 22 gen. 2009 18:21

Tens raó, però l'anime de Hellsing va seguir alguna trama del manga? XD Jo és que ni l'he vist, de dolent que m'han dit que és... I fan les OVAs el mateix estudi que va fer l'anime? Veig més justificable el cas de Hellsing, perquè l'anime pel que diuen és un avort, i almenys el manga ja està acabat... FMA està en la ratxa final o veurem d'aquí uns anys una tercera versió? XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 22 gen. 2009 18:42

Les OVAs de Hellsing Ultimate son genials......només diré aixó....van fer un gran treball respecte a l'anime.....i una versió animada honorable del manga
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 22 gen. 2009 20:15

I qui ha dit el contrari?

D'altra banda, no acostumo a veure adaptacions de mangues que he llegit.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 22 gen. 2009 23:30

no no.....tan sols reafirmava lo de que l'anime era un bodrio.....i k amb les OVAs han fet una gran feina....i mes si em dius k es el mateix estudi

jo tampoc acostumo a mirar anime de series k n'he llegit el manga.....xo he vist la quality de les OVAs de Hellsing i me van entrar ganes...XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 23 gen. 2009 00:08

Jako-kun ha escrit:no no.....tan sols reafirmava lo de que l'anime era un bodrio.....i k amb les OVAs han fet una gran feina....i mes si em dius k es el mateix estudi

No, no, jo ho preguntava, no sé si és el mateix estudi XD

EDIT: He anat a mirar-ho, i l'anime és de... *Redoble de tambores* GONZO! XDDDDDD Mentre que les OVAs (o OAVs, com vulguin dir-li, no sé la diferència) són de Satelight fins la quarta i de Madhouse des de la cinquena. És a dir, suposo que és un cas similar a Kanon, tot i que no he jugat al joc d'aquesta o sigui que no sabria dir si la de KyoAni es va fer perquè la primera no era prou fidel... Jo em referia més aviat a un cas en què el mateix estudi d'animació, havent fet ja un bon treball, decidís fer una segona versió des del principi, tenint en compte que en principi uns quants capítols quedarien gairebé iguals... Perquè pel poc que he llegit del manga, realment no vaig trobar massa diferències al principi. La veritat és que quan van anunciar un nou "algo" de FMA jo m'esperava unes OVAs seguint des d'on s'havia separat del manga o alguna cosa així.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant