Les paròdies de Haruhi s'estrenaran per youtube

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Les paròdies de Haruhi s'estrenaran per youtube

EntradaAutor: Taki » 24 gen. 2009 20:34

Font: Misiontokyo

Mientras los fans de Haruhi Suzumiya esperan pacientes las reveladoras novedades que serán reveladas en el próximo número de Newtype sobre la segunda temporada del anime, Kadokawa Shoten ha dado a conocer a través de www.haruhi.tv, la web oficial de las adaptaciones al anime de la franquicia, la llegada de las versiones animadas de Haruhi-chan y Tsuruya-san. El primero de los cortos animados previstos se estrenará a través del canal de Youtube de Kadokawa Anime el 13 de febrero.

Haruhi-chan, dibujada por Puyo, es la versión 4koma oficial del manga, publicada tanto en Shonen Ace como en The Sneaker, donde se editan el manga en curso y se serializaron las novelas respectivamente. Nyorôn Tsuruya-san por su parte comenzó su andadura como manga super-deformed centrado en el personaje de Tsuruya en noviembre de 2008 en Comp Ace por Eretto.

Espero que sigui només per l'estrena i després surtin en una qualitat més decent, encara que ara si ho pengen en high quality encara es pot soportar... Però vaja. De totes maneres, no em sembla malament que ho estrenin en una web pública i mundialment coneguda.

D'altra banda, ja m'agradarà saber si la Newtype s'està rient a les nostres cares, i la informació que donarà serà una nova imatge promocional o alguna cosa d'aquestes poc importants. Jo estic perdent l'interès en la segona temporada de marres, i mira que era difícil...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 24 gen. 2009 21:39

Misiontokyo ha escrit:esperan pacientes las reveladoras novedades que serán reveladas en el próximo número
mmm.....que revelador XD

ta be que surti pel youtube....i referent a la high quality....el youtube ha millorat bastant ultimament amb aquest aspecte poguent canviar la qualitat dels videos entre alta i normal......referent al SD de la Tsuruya no l'he llegit per tant no puc opinar sobre aquesta nova entrega......suposo k deu ser la Tsuruya k diu "Nyoro" a 4chan no?

PD: el link de www.haruhi.tv no rula......ja des del matí que ha sortit la noticia a MisionT.......deu estar a petar de gent o directament ha mort......

EDIT: caca....ara si k funciona...XD.....i sips...pel k veig a la web, la Tusruya k surt en SD es la k tinc vista a 4chan.....i m'encanta^^
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 24 gen. 2009 22:05

Jako-kun ha escrit:ta be que surti pel youtube....i referent a la high quality....el youtube ha millorat bastant ultimament amb aquest aspecte poguent canviar la qualitat dels videos entre alta i normal...

A això em referia, coi. De tota manera, no fotem, no arriba a qualitat televisió o DVD. Per això deia que la treiessin en un altre format. A més, seria un cachondeo que els fansubs s'haguessin de baixar els videos de youtube per subtitular-les... XD Quedarien unes qualitats, abuff...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 24 gen. 2009 23:13

Pero si mes no sera way poder-ho veure com tothom.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 25 gen. 2009 14:35

Jako-kun ha escrit:
Misiontokyo ha escrit:esperan pacientes las reveladoras novedades que serán reveladas en el próximo número
mmm.....que revelador XD
Hauria molat més que diguessin "las reveladoras revelaciones que serán reveladas" xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 25 gen. 2009 14:52

Elfangor ha escrit:
Jako-kun ha escrit:
mmm.....que revelador XD
Hauria molat més que diguessin "las reveladoras revelaciones que serán reveladas" xDDDD

...En nuestro revelador próximo número lleno de revelaciones... Reveladoras.

Si és la.... Cinquena data d'estrena, penso riure molt XD Jo no em creuré res fins que no vegi les RAWs a tokyotosho, bé, fins que no me les baixi... Encara recordo el NICE BOAT. I el fake que em van colar per la OVA d'school days.

Per cert, parlant de revelacions reveladores, em vaig oblidar de posar la notícia de que Sunrise s'està plantejant continuar Code Geass XDDDD... A més descarats, que era del pal: és que ens ha donat molta pasta, hem d'aprofitar. Ara no sé perquè m'he recordat d'això. Però segur que riurem molt.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Elfangor » 26 gen. 2009 06:01

Taki ha escrit:Sunrise s'està plantejant continuar Code Geass
Uhm... m'estic plantejat seriosament matar algú...
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 26 gen. 2009 14:16

Jo també vaig llegir la notícia sobre Code Geass Taki, ara me'n has fet memòria XDDD

Serà R3 o una història apart? Haviem si ens diuen això almenys. I a mi personalment em va encantar tal i com va acavar, haviam que no ho espatllin.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 26 gen. 2009 14:20

Crec que no se sap encara què serà. No tenen perquè continuar-la, podria ser pefectament un "Què hauria passat si...?". Tinc entès que hi ha un manga que és "Què hauria passat si li haguessin donat el Geass a la Nunally i no a en Lelouch", però és un concepte tan... Raro, que encara m'estic plantejant si no em van enredar.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Elfangor » 26 gen. 2009 14:36

Pero aixó son "What if...?", son divertits com a one-shots, o curts d'aquests que venen amb els DVDs(com a Comic Party), pero no per a fer una serie...
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Taki » 26 gen. 2009 16:51

Eh, eh, he dit continuació, però no el format. No se sap si serà una serie, unes OVAs, una pelicula... I en tot cas no he dit mai que em sembli bé. Però tots sabem que quan volen treure diners d'alguna cosa, ja acaben trobant la manera de fer-ho... Si no, mireu tot el que s'ha fet amb Evangelion i que no venia massa a res (excepte la segona película, que personalment em va agradar i la trobava necessària). I ara faran el mateix amb Gurren-Lagann, segur. És una vergonya però és així (i com a aficionats, sempre podem ignorar l'existència de secueles, spin-off i totes aquestes coses).
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: MiraiMaki » 27 gen. 2009 02:18

El Geass a la Nunally... sincerament preferiria un What If? de què hagués pasat si la Villeta hagués sortit despullada en el primer episodi.

Què? Ja posats a fer diners, segur que la serie hagués venut més.

I que consti que m'encanta Code Geass.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 04 feb. 2009 19:14

HAHAHAHAHAHAHA...

OH

WOW

http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... i-is-rerun

Newtype són els putos amos del trolleig XDDDD

(Traducció: la gran revelació era una reemisió de la primera temporada de Haruhi)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Taki » 18 feb. 2009 10:08

Bé, ja van sortir els primers capítols (que em vaig negar a veure per youtube XD) i ara han sortit els segons i desaparegut els primers. Per tant, suposo que en un futur la treuran en DVD, per tant jo m'espero... No tinc cap mena de pressa en veure això, al cap i a la fi només són episodis-paròdia de 5 minuts.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 14 març 2009 18:38

Doncs jo he estat mirant les traduccions en castella, i me rigut bastant.

Són molt xorres, no desvelen res important ni res, pero la mikuru y la haruhi en chibi estan bastant mones xD

La Yuki es superior, no tinc paraules per descriure un esser tant superior.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Següent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants