koroki ha escrit:Taki ha escrit:Mmmm és difícil de dir XD Jo sóc molt de Kyoto Animation (per molt que ens trollegin a tots amb la segona temporada de Haruhi), de Brain's Base i de SHAFT.
I no dius BONES ?
És que n'he dit tres que m'agraden especialment per l'estil que donen als animes. BONES sol donar una bona animació, però potser no li veig tant un estil característic que m'agradi XD Això de l'estil suposo que on es veu més és amb SHAFT, que potser no donaran sempre la millor animació del món, però a mi m'agrada especialment. Però és que tot això és tan subjectiu... Igual que jo dic això un altre sí que pot veure "estil" en BONES, i no veure'l a KyoAni que, de fet, ha fet series bastant diferents entre elles, i no li treure la raó.
Potser si m'hagués centrat en el tema del post hauria dit BONES XD Però he dit els estudis que més m'agraden, i no els que considero millors... Perquè els tres que he dit no són excessivament grans, per tant, no han fet moltes series "grans". Però el seu nom com a encarregat de l'animació en un anime nou fa que vulgui veure'l abans fins i tot de saber de què va.