jajaj neo neoo... xDDD
Onee pieceee... Potser algun dia miraré més capítulss, perè és que són tants....
I tant bons !hachi_90 ha escrit:jajaj neo neoo... xDDD
Onee pieceee... Potser algun dia miraré més capítulss, perè és que són tants....
Ark ha escrit: Eyeshield 21 (Sí Taki, ja la he començat XD)
koroki ha escrit:Yo leo mahou sensei negima, pero no se si te gustaria (el principio es flojo).
S'anima, pero vaja. A mi el principi no em va desagradar tant, s'asemblava a Love Hina. Pero vaja, a partir del tomo 5 em va agradar molt més, segur.MiraiMaki ha escrit:koroki ha escrit:Yo leo mahou sensei negima, pero no se si te gustaria (el principio es flojo).
Jo l'acabo de començar. M'he acabat el tomo 3 i no m'està agradant gens, estic fent un esforç considerable per seguir-la XDDD Espero que s'animi.
Jain, jo et recomano Katekyo Hitman Reborn, és simplement genial. No està acabada, però porta 31 tomos a Japó (que jo sapiga, potser han avançat més), i 17 editats a Espanya. A mi m'encanta, és genial.
koroki ha escrit:S'anima, pero vaja. A mi el principi no em va desagradar tant, s'asemblava a Love Hina. Pero vaja, a partir del tomo 5 em va agradar molt més, segur.MiraiMaki ha escrit:koroki ha escrit:Yo leo mahou sensei negima, pero no se si te gustaria (el principio es flojo).
Jo l'acabo de començar. M'he acabat el tomo 3 i no m'està agradant gens, estic fent un esforç considerable per seguir-la XDDD Espero que s'animi.
Jain, jo et recomano Katekyo Hitman Reborn, és simplement genial. No està acabada, però porta 31 tomos a Japó (que jo sapiga, potser han avançat més), i 17 editats a Espanya. A mi m'encanta, és genial.
Personalment a mi Reborn me va cansar MOLT més el principi. Ara estic pel 15 o aixi i si esta millor, pero fins el tomo 9 no millora gens.
Jain ha escrit:Es que ya me he acabado eyeshield 21 y no se que leer (por cierto, como se ponen las cosas negras de Spoiler, para comentar en el apartado)?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants