Ark ha escrit:pero d'altra banda això desequilibra moltissim el joc , i en una partida seriosa sempre es faràn servir els mateixos personatges... Algú farà servir en... Turles quan hagi de lluitar contra algú que fa servir en Vegeta del final de la sèrie, per exemple?
Vaja, que, en la meva opinió, mentre el sistema de joc sigui tan propens als combats desequilibrats, des d'un punt de vista de jugabilitat em sembla bé que afegeixin aquesta classe de coses per afegir més varietat entre els personatges "que van bé".
En quant al disseny... Bé, tampoc m'esperava una altra cosa XD
Nah, pensa que en els jocs de DB els personatges estan molt igualats, és molt normal veure a un Satan apallisant a un Goku SSJ3 tranquilament (i de fet el Satan sol ser una màquina amb aquest tipus de jocs si el saps dur), pel que al cap i a la fi un Broly SSJ3, a no ser que tingui tècniques molt bones dubto que sigui gran cosa.
Jo encara espero un BON joc de Dragonball, en que els personatges comencin amb la mateixa energia en la que s'acabi el combat; trobo RIDÍCUL carregar una barra d'energia una vegada i unaltre i pasar-se tot un combat tirant kames, seria molt més emocionant d'aquesta forma, i, per exemple, quan estiguesis a punt de morir i encara que no et quedi energia, poder fer un últim atac a la desesperada, en que a més a més, els atacs energètics siguesin molt més destructius, com pasa en Dragonball realment. I llavors que puguesis elevar el KI com a la serie, però només els personatges que ho puguin fer (Guerrers Z i pocs més) i així també tenir la posibilitat de fer combats igualats modolant el teu propi nivell de Ki (com feia sempre en Cèl.lula i quasi li costa la vida un parell de vegades). I llavors clar, perquè no tothom s'agafi sempre el més fort, tenir dues modalitats de joc, quelcom més STANDARD en que tots tinguin el mateix nivell de poder, i REALISTIC en que tinguin el nivell de poder de la serie.
En fi, ho sento per la parrafada, però desde que tinc ús de raó espero un bon joc de Dragonball i amb tots els que fan, no se com no es posen les piles i en fan un de bo.