en resposta al video trailer que vaig penjar de Megashark vs. Giant Octopus, película que a en Darko li va encantar....aquí teniu la historia real en la que es va basar la película (no se si és veritat aixó.....però vinguent d'una película tan dolenta els guionistes debien tirar de qualsevol cosa que trobessin XD)
mola....xo sips, es una mica repetitiu.....em recorda a algú tocant la flauta i de tant en tant equivocant-se XD......m'imagino que deuen haver tacant la carolina en una habitació amb la musica de chocobo sonant tota l'estona.....s'haurà tornat boja.....i es creurà que és un chocobo.....XD
És un putu equip de ninjas!! No sé d'on els han tret, pero s'haurien d'unir i lluitar en nom de la justicia. Soc fan. Sobretot del de la barba, aquell de lider XD
La noia canta molt bé, tot i que tan de bo aquell tio deixés d'aplaudir XD
Doncs sí, algú que para fletxes amb les mans (una mica d'entrenament i para bales, no problem), algú que amb uns simples Nunchakus és Déu, el que pesca amb les mans nues i ja no parlo del més pro, que és capaç de matar-te només amb un glaçó a la boca.
I la noia canta realment bé, no m'extranyaria que algún dia es fes famosa.