Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)
Autor: MiraiMaki » 15 set. 2009 20:13
En el meu paré, n'hi han dues que poden estar bé: Blue Literature i Romance of the Three Kingdoms. I esperem que facin una bona adaptació amb Fairy Tail!
Dieu la vostre, quins animes veureu aquesta temporada?

-

MiraiMaki
- Necessita Manga per viure
-
- Entrades: 807
- Membre des de: 18 març 2008 21:06
- Ubicació: Mirai World
Autor: Jako-kun » 15 set. 2009 23:12
wow Maki te m'has adelentat XD
pos ara a simple vista no sabria dir quins m'interessen.....potser li faig un cop d'ull al Fairy Tail....xo esperaré aviam si algú em recomana algun altre que valgui la pena
-

Jako-kun
- Stardust Crusader
-
- Entrades: 2887
- Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
- Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes
-
Autor: Ark » 16 set. 2009 14:51
M'interessa Romance of the Three Kingdoms (dependrà de si és una adaptació seriosa o s'ho flipen en plan Sengoku Basara, esperem que sigui el primer) i m'informaré sobre Blue Literature... Fairy Tail em podria interessar, pero tan per tan em llegeixo el manga.
Per cert, l'argument de Mirclae Train és LOL ... Personificacions en nois guapos amb estacions de tren? Fins on arriba el frikisme dels japonesos pels trens?
-

Ark
- Japan Fan
-
- Entrades: 171
- Membre des de: 13 maig 2009 23:19
Autor: Jako-kun » 16 set. 2009 15:13
Ark ha escrit:Per cert, l'argument de Mirclae Train és LOL ... Personificacions en nois guapos amb estacions de tren? Fins on arriba el frikisme dels japonesos pels trens?
AIXÓ S'HA DE VEURE!!! O.O
PD: segurament també li faré un cop d'ull a Kaidan Restaurant, té bona pinta
-

Jako-kun
- Stardust Crusader
-
- Entrades: 2887
- Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
- Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes
-
Autor: Ingunn » 13 oct. 2009 21:05
uuuuuuuuuuuuuuuuoooooooooooooooo!!!

Mola! mola mola! jajajja..pero hi ha molts no?
jejej a mi m'interessa de moment romance of the three... per cert , Darker than black que es la segona temporada? i la the blue literature te bona pinta...es pero que sigui interesant...la de queen's he vist alguna imatge i sembla una mica hentai..no se a veure...per cert algú ha vist "haru en el reino de los gatos"? sap si la puc baixar d'algun puestu? es que no hi ha manera..
-

Ingunn
- MegaFrikidelFòrum
-
- Entrades: 439
- Membre des de: 17 oct. 2006 14:20
Autor: Ark » 14 oct. 2009 00:46
Sí, és segona temporada, tot i que si no m'equivoco és una precuela.
-

Ark
- Japan Fan
-
- Entrades: 171
- Membre des de: 13 maig 2009 23:19
Autor: MiraiMaki » 14 oct. 2009 01:35
Ingunn ha escrit:per cert algú ha vist "haru en el reino de los gatos"? sap si la puc baixar d'algun puestu? es que no hi ha manera..
M'encanten les pelis de Ghibli. Jo la vaig veure fa relativament poc i em va agradar força. És fàcil trobar-la, proba a McAnime o a ERdM, t'aseguro que la trobaràs.
-

MiraiMaki
- Necessita Manga per viure
-
- Entrades: 807
- Membre des de: 18 març 2008 21:06
- Ubicació: Mirai World
Autor: Ingunn » 14 oct. 2009 16:13
Gracies Miraimaki... a mi també m'encanta Miyazaki, sobretot la princesa mononoke i"la tumba de las luciernagas"...bé m'agraden totes!
! encara tinc pendent unes cuantes com Nausicaa..
he trobat un vieo biografic d'Hayao....esta força bé.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s3PUVXbAb1E[/youtube]
-

Ingunn
- MegaFrikidelFòrum
-
- Entrades: 439
- Membre des de: 17 oct. 2006 14:20
Autor: koroki » 14 oct. 2009 16:54
Jo vull veure Sasamaki Koto ò.ó
-

koroki
- aulamanga no kami