Salutacions humans, porteu-me al vostre manga

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: Elfangor » 21 març 2008 03:34

l'Elfangor mor al 3r capítol del primer llibre ^^U no arriba a transformarse, pero l'habilitat la tenía(es veu al llibre "Cróniques andalites").
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 21 març 2008 10:45

Elfangor ha escrit:l'Elfangor mor al 3r capítol del primer llibre ^^U no arriba a transformarse, pero l'habilitat la tenía(es veu al llibre "Cróniques andalites").

home despres de l'spoiler de saber k es mor, crec k ja no ve d'aki que diguis kina habilitat tenia.....xDDDDDD.....es conya!!...xo esk es molt LOL k es mori al tercer capítol....xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 21 març 2008 14:20

pitjor es en Yondaime(el cuart hokage), que es mor al primer, o en Yusuke de Yu Yu Hakusho xDDDD
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 21 març 2008 14:54

Lol a mi de peque m'agradaven molt els llibres d'animorph, llàstima que ja no recordi massa de ka anaven ^^''.

Posats a parlar de morts prematures als animes, no sé jo si tant en yusuke com en minato són capaços de superar al pobre kurono, k mor abans dels 10 primers minuts d'anime (no ho he calculat po si no recordo malament + o - és el k tarda a palmarla XD)
P.D: Per cert, hola elfangor ^^''.
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Sanse » 24 març 2008 14:11

HaganeNo_Edward ha escrit:Lol a mi de peque m'agradaven molt els llibres d'animorph, llàstima que ja no recordi massa de ka anaven ^^''.

Posats a parlar de morts prematures als animes, no sé jo si tant en yusuke com en minato són capaços de superar al pobre kurono, k mor abans dels 10 primers minuts d'anime (no ho he calculat po si no recordo malament + o - és el k tarda a palmarla XD)
P.D: Per cert, hola elfangor ^^''.

Yu Yu Hakusho comença amb en Yusuke anant pel carrer, li diu a un nen que no jugui a pilota al carrer, que es perillos, passa (inserte aquí cantidad de tiempo), la pilota del nen sen va al mig del carrer, el nen va darrere, en Yusuke salta, salva al nen i... GAME OVER.

Acte seguit apareix en Koenma i li diu que el seu sacrifici no ha servit per res, doncs estava previst que aquell nen se salves miraculosament (un pel cabron en Koenma)
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 24 març 2008 14:39

Cert, Yusuke Urameshi bat el record, morint als 10 primers segons de l'anime (que desgraciat no pobret?)
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Elfangor » 24 març 2008 21:31

Sanse ha escrit:Acte seguit apareix en Koenma i li diu que el seu sacrifici no ha servit per res, doncs estava previst que aquell nen se salves miraculosament (un pel cabron en Koenma)

apareix la Botan :roll:

i sí, de fet, no pasen ni deu segons, pk la cosa comença amb la pantalla en blanc, una hombra i el soroll de rodes frenant. Narrador "Us presentem en Yusuke Urameshi. Es el protagonista de la nostra historia. Pero... sembla que s'ha mort oÔ" i llavors fa el flashback fins que arriba al punt on l'atropellen i apareix la Botan.

em va encantar aquest anime. El manga també, tot sigui dit, tot i que no me l'he llegit sencer, em sembla.
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Ingunn » 25 març 2008 20:02

Benvingut Elfangor... veus a mi les pelis de ciencia ficció normalment em fan venir mal de cap...( y no vull ser borde) deu ser per la cuantitat de llum que fan servir y de sorolls extranys que s'et fiquen al cervell.
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Sanse » 26 març 2008 17:36

Elfangor ha escrit:
Sanse ha escrit:Acte seguit apareix en Koenma i li diu que el seu sacrifici no ha servit per res, doncs estava previst que aquell nen se salves miraculosament (un pel cabron en Koenma)

apareix la Botan :roll:

i sí, de fet, no pasen ni deu segons, pk la cosa comença amb la pantalla en blanc, una hombra i el soroll de rodes frenant. Narrador "Us presentem en Yusuke Urameshi. Es el protagonista de la nostra historia. Pero... sembla que s'ha mort oÔ" i llavors fa el flashback fins que arriba al punt on l'atropellen i apareix la Botan.

em va encantar aquest anime. El manga també, tot sigui dit, tot i que no me l'he llegit sencer, em sembla.

Pos es veritat xD, comença mort
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Darko » 02 abr. 2008 23:38

Benvingut Elfangor! És bo que expliquis com es pronuncia el teu nick perquè jo per inercia haguès pronunciat Élfangor xDDD

Que ho passis bè per aquí!
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Taki » 03 abr. 2008 08:44

Doncs jo abans que ho expliqués ja pensava en Elfangór pronunciat així XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 23 jul. 2010 11:46

Ey, gent (uah, quant de temps sense passar-me per aquí xDDD).

M'han ofert una feina de sis mesos a Girona, així que... ja puc tornar a participar a les coses que feu xDDDDD

Ale, a buscar pis un altre cop xDDD Ens veiem!
(ara faré una mirada al forum, a veure si em posso al día... tot i que ja veig que al ser estiu està una mica mort xDDDD)
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Hachi » 24 jul. 2010 10:55

LOLLL Felicitatss!!!

Viam si trobes pis aviat i pots venir a les actiitats.

Si esta una miqueta mort, a mes que molts estan a Japó >___<
Vagi be l'estiu!
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Sanse » 24 jul. 2010 22:26

Uoooo, hola de nou!

Ara et podré tornar definitivament el Dungeon Siege xD
End
Sanse