Xose ha escrit:Aquest era l'únic lloc on creia oportú posar-ho.
Ja estan penjades les fotos de la jornada amb freakshow al facebook.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 744&type=1
O sigui, no està bé posar la foto, però si hagués posat només el link llavors estaria bé?hachi_90 ha escrit:i no has posat només el link a la foto sinó també l'has posat al fòrum perquè tothom la vegi.
facebook ha escrit:When you publish content or information using the Public setting, it means that you are allowing everyone, including people off of Facebook, to access and use that information, and to associate it with you (i.e., your name and profile picture).
Ahem, no. De fet, el que he fet es del tot legal. Podríeu trobar alguna cosa il·legal si us poseu a considerar que molta d'aquesta gent que surt a las fotos pot ser no ha donat el seu consentiment per posar les seves fotos a facebook.hachi_90 ha escrit: però des del punt de vista legal no es pot fer.
hachi_90 ha escrit:Nose ho dic perque t'estas posat d'un plan borde i fent una muntanya a que anem a per tu com si fossis un angelet, que ens inventem coses
Pensar això es ser molt innocent. Les fotus penjades al Facebook, com he dit abans, son del Facebook. Es a dir, no són ni d'en Xose, són del Facebook. Aquesta es la seva politica.trolin ha escrit:Les fotos al facebook no tenen cap restricció de privacitat
No. Directament dels TOS de facebook:koroki ha escrit:Les fotus penjades al Facebook, com he dit abans, son del Facebook. Es a dir, no són ni d'en Xose, són del Facebook. Aquesta es la seva politica
facebook ha escrit:You own all of the content and information you post on Facebook, and you can control how it is shared through your privacy and application settings.
Vosaltres dieu enmerdar, jo penso que només m'agrada parlar molt de temes una mica perillosos, i us penseu que estic insultant-vos o alguna cosa així.koroki ha escrit:No se com t'ho fas per enmerdar cada tema on vas.
I tu què saps del que jo estudio? no dic que estigui estudiant dret, però podria estar-ho i tu no podries saber-ho. No, no estic estudiant dret. Però crec que no has de fer afirmacions com "Jo tinc més coneixements que tu", sobre tot perquè ni ens coneixem en persona, ni saps quants anys tinc, que estudio o he estudiat, etc.hachi_90 ha escrit:I no em vinguis de que no estem en termes legals, perquè crec jo que tinc més coneixements legals que tu pel simple fet que estic estudiant dret i no em queda molt temps per finalitzar els meus estudis.
I tant! però no per això us queixeu quan algú posa un vídeo del YouTube. I es el mateix, pots ser que els artistes no estiguin d'acord amb que les seves obres estiguin en Youtube. Es podrien venir a queixar tant al youtube com a vosaltres, però hi ha molt poques possibilitats.hachi_90 ha escrit: la persona en qüestió pot venir-se a queixar perquè li hem posat la seva imatge en aquesta web sense la seva autorització, i té tot el dret del mon a que se li borri la imatge si aixi ho vol
I QUÈ HE FET? MAI PODREU DIR-ME QUE NO PUC DIR-LI A UNA NOIA QUE ES MOLT MACA! MAI! MAIIiiiiiiiiiiiiiiiii....................hachi_90 ha escrit:que copiïs termes de privacitat de facebook no justifica el que has fet, ni el que pot fer altre gent.
hachi_90 ha escrit:Ale posaré una foto meva bebent una fanta molt rara de kiwi amb maduixa, que per cert era molt horrible!
koroki ha escrit:Trollin, t'has guanyat el dubtos honor de ser el primer permaban del forum, felicitats.
Xose ha escrit:Per no ser menys, en posaré jo també una, de les meves últimes vacances a Granada (aquest Setembre)
Torna a: Presentació dels membres
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants