doncs... encara que no ho sembli es una salvatje , ataca a tots menys a mi i ma mare pero si , quan esta mimosa , es posa al meu llit a dormir o s'em posa a sobre quan estic estirat
És super ideaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal, i ja mola que ataqui a la resta, ja m'agradaria a mi que en Mousse ataques els altres i nomès m'estimes a mi **veu d'apasionada/malalta**
És mes gran del que em pensava ò.o(acabo de veure la foto on esta a sobre teu [En Mousse quasi mai ho fa **mirada d'enveja**])
No, si va ser un fill de p*** que va abandonar dos gatets en una bossa de plàstic a la muntanya. Va venir el gos amb una cua peluda sortint de la boca i jo pensava que havia enganxat una rata i després el vaig veure voltant molt per un turonet, vaig pujar i em vaig trobar el gos rebuscant dins una bossa i vaig escoltar un "miaaaaaau".... però ja era tard.
Em poso malalt només de recordar-ho. Va ser una escena horrible.
Joder, és que la gent es pensa que com que son gats no importa si es moren o els deixen abandonats tancats en una bossa (hi ha gent que fins i tot els tira als rius)
Jo no puc parlar d'aquests temes perque em poso a plorar(és el meu punt débil)