
koroki ha escrit:A mi 5 també em smebla bastant xD pero vaja, tots tenen la seva gracia, com el gat gordo.
Time Master ha escrit:koroki ha escrit:A mi 5 també em smebla bastant xD pero vaja, tots tenen la seva gracia, com el gat gordo.
Ara que dius això el meu colega té un gat gordo (un garfield) i un dia estava a la finestra del menjador, un tercer pis, i va girar cap a l'esquerre, després va voler girar a la dreta per poder tornar a entrar i està tant gordo que no cabia i va caure a baix. Es va quedar tot acollonit. Però com que no n'havia tingut prou, dos dies més tard li va passar exactament el mateix XDDD Ja no torna a pujar a la finestra.
koroki ha escrit:No, he possat :
hachi_90 ha escrit:I no es va fer mal?
Time Master ha escrit:hachi_90 ha escrit:I no es va fer mal?
El cabron (eren les 2 de la matinada, entre setmana) es va posar a miular com un boig, sobretot quan li tocaven la cama, l'agafen, se l'emporten al veterinari tot acollonits, i just al entrar per la porta es calla. Se'l miren, veuen que està tot bé, i diuen que no hi ha cap problema.... però els cobren per la consulta nocturna, una clavada de cal déu XDD I el gat no es va tornar a queixar més XD
El xaval es va ficar com una fera -té mal temperament- cagant-se en la mare que va parir al gat, que es queixava molt i després no tenia res XD
koroki ha escrit:No, he possat :
koroki ha escrit:Gats cabrons, gats cabrons everywhere !
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant