Time Master ha escrit:I els germans grans, pels germans petits. Les noies no sou les úniques afectades ^^
Time Master ha escrit:Món germà em pispava els pocs estalvis que tenia per sortir de festa (tenia jo 12 anys XD)
hachi_90 ha escrit:Sort que soc filla única xDDDD
Normal que et fes mal kona o.o
KonataRiddle ha escrit:hachi_90 ha escrit:Sort que soc filla única xDDDD
A més, que ens portem 9 anys, ella era moooolt mes gran que jo per fer-me aquestes coses TT___TT. I a sobre va ser perque jo innocentment vaig notar que la guardiola no tenia el meu nom(teniem dos iguals) i pesava menys, i llavors va confessar
Time Master ha escrit:KonataRiddle ha escrit:hachi_90 ha escrit:Sort que soc filla única xDDDD
A més, que ens portem 9 anys, ella era moooolt mes gran que jo per fer-me aquestes coses TT___TT. I a sobre va ser perque jo innocentment vaig notar que la guardiola no tenia el meu nom(teniem dos iguals) i pesava menys, i llavors va confessar
omg o sigui que va intentar fer veure que no havia passat res aviam si cola XDD què crack xD
Time Master ha escrit:Hi ha els cracks del bé, i els cracks del mal
Time Master ha escrit:Hi ha els cracks del bé, i els cracks del mal
KonataRiddle ha escrit:Time Master ha escrit:Món germà em pispava els pocs estalvis que tenia per sortir de festa (tenia jo 12 anys XD)
La meva germana em va trencar la meva guardiola d'el Papa Noel per fer-se un piercing o no se en que punyetes s'ho va gastar.
Aquest fet em va fel mal, molt de mal
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants