Monus O.oU ?hachi_90 ha escrit:jaja que monus xDD
Sanse ha escrit:Revisc el tema, que es tard. Tot i que no se si aquesta hora es considera molt tard o molt aviat.
KonataRiddle ha escrit:Sanse ha escrit:Revisc el tema, que es tard. Tot i que no se si aquesta hora es considera molt tard o molt aviat.
Aviat**gruñido** Bon dia món -o-...
Time Master ha escrit:Gràcies a aquest post m'acabo d'enrecordar que en els fòrums es pot modificar la hora. El que no entenc és que cada vegada em passa més que en els fòrums he de ficar +2 en comptes de +1 i no entenc perquè (se suposa que a la nostra ubicació hauria de ser +1, no?)
EDIT: Loool... ho tenia a +1 i em sortia una hora atrassada, ho fico a +2 i em surt una hora adelantada. Torno a ficar a +1 i ara em surt bé.
Expediente X.
Sanse ha escrit:Time Master ha escrit:Gràcies a aquest post m'acabo d'enrecordar que en els fòrums es pot modificar la hora. El que no entenc és que cada vegada em passa més que en els fòrums he de ficar +2 en comptes de +1 i no entenc perquè (se suposa que a la nostra ubicació hauria de ser +1, no?)
EDIT: Loool... ho tenia a +1 i em sortia una hora atrassada, ho fico a +2 i em surt una hora adelantada. Torno a ficar a +1 i ara em surt bé.
Expediente X.
Això és degut a que al avançar una hora i després retrocedir-la, el temps que tardes en fer aquestes accions es suma al comput total. Això fa que l'hora final d'arribada no sigui la mateixa que la de partida, tot i haver avançat i retrocedit la mateixa quantitat de temps. Això crea una paradoxa temporal.
He dit ja que estic veient Steins Gate?
Kimy ha escrit:Steins Gate mola molt
http://submanga.com/Steins;Gate us deixo el link per si voleu llegir el manga
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants