KonataRiddle ha escrit:Kuroha Diana Shiratori, la corta penes?
Kimy ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Kuroha Diana Shiratori, la corta penes?
Siiii, la talla "johnies" xD
Aniool ha escrit:jo.. no la vull coneixer
Aniool ha escrit:jo.. no la vull coneixer
Aniool ha escrit:spamers!! amb el mobil costa de llegirq tot el que poseu!
Kimy ha escrit:Aniool ha escrit:jo.. no la vull coneixer
Però si mola moolt
És la Kobato?
KonataRiddle ha escrit:Aniool ha escrit:spamers!! amb el mobil costa de llegirq tot el que poseu!
Si us plau Aniool, sigues responsable, estas a classe, apaga el mobil i fes cas del que et diu el professor. De debò que el jovent d'avui dia...Kimy ha escrit:Aniool ha escrit:jo.. no la vull coneixer
Però si mola moolt
És la Kobato?
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!
PD: Que me estaba diciendo Adrian antes, porque yo no me he empanado de lo que decia.
Kimy ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Aniool ha escrit:spamers!! amb el mobil costa de llegirq tot el que poseu!
Si us plau Aniool, sigues responsable, estas a classe, apaga el mobil i fes cas del que et diu el professor. De debò que el jovent d'avui dia...Kimy ha escrit:Aniool ha escrit:jo.. no la vull coneixer
Però si mola moolt
És la Kobato?
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!
PD: Que me estaba diciendo Adrian antes, porque yo no me he empanado de lo que decia.
Decía que te quedarás en clase, luego cuando te has ido me ha preguntado si eramos amigas y que seguro que después le llamas tonto xD
Cuando vaya a la biblio pongo la imagen, que ahora como que no puedo xD
Kimy ha escrit:Adrián mola, siempre se le estropea el micro y cuando se lo pasa a otro para que mire si funciona, va, luego vuelve a intentar hablar con micro, y ya no funciona...
Es magia!!!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant