Aniool ha escrit:el jodido de yukio?
Sip! Pobrete, no lo llames asi u.u
Aniool ha escrit:el jodido de yukio?
KonataRiddle ha escrit:Pobre Yukio... Que al manga encara no es imbesil
hachi_90 ha escrit:No és tan imbecil, però igualment no m'agrada ><
Kimy ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Pobre Yukio... Que al manga encara no es imbesil
Ni ho sera, que és molt mono
KonataRiddle ha escrit:hachi_90 ha escrit:No és tan imbecil, però igualment no m'agrada ><
Pubitu!!!
Kimy ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Pobre Yukio... Que al manga encara no es imbesil
Ni ho sera, que és molt mono
Ho acabara sent, te pinta de convertir-se en el típic, ara per gelos sóc dolent muahahahahaha~
KonataRiddle ha escrit:Sip, certa enveja si. Però jo em refereixo a que s'anira "al lado oscuro", i fara coses dolentotes
Kimy ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Sip, certa enveja si. Però jo em refereixo a que s'anira "al lado oscuro", i fara coses dolentotes
Però així mola i li dona emoció al assumpte, potser canta una mica ara per ara, si, però no em sembla pas malament.
Tan de bo em fasi a mi coses dolentotes
hachi_90 ha escrit:Jo en Yukio el veig un capullo, un gelòs, i un mal germà![]()
Tu creus que li ha de dir a en Rin que es mori?? WTFF!!!
PD: Ja em quedaré en Rin per mi soleta <3
hachi_90 ha escrit:PD: guanyare la lluita *_*
KonataRiddle ha escrit:Kimy ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Sip, certa enveja si. Però jo em refereixo a que s'anira "al lado oscuro", i fara coses dolentotes
Però així mola i li dona emoció al assumpte, potser canta una mica ara per ara, si, però no em sembla pas malament.
Tan de bo em fasi a mi coses dolentotes
A mi es que ja és tan tópic que es tornin dolents que se que no m'agradara. Perquè implica monolegs interns en plan, no, si, no, si, no![]()
Látigoooooo
KonataRiddle ha escrit:hachi_90 ha escrit:Jo en Yukio el veig un capullo, un gelòs, i un mal germà![]()
Tu creus que li ha de dir a en Rin que es mori?? WTFF!!!
PD: Ja em quedaré en Rin per mi soleta <3
Jo quan m'he barallat amb ma germana m'ho ha dit i li he dit![]()
PD: Crec que has de lluitar amb l'Aniool per en Rin xD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants