Sanse ha escrit:Et respondria jo, però després la Kona s'enfada.

Per cert, ens vam arribar a coneixer a la Jump Festa?
No em sones...
Sanse ha escrit:Et respondria jo, però després la Kona s'enfada.
Sanse ha escrit:overclock ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Pues ha anat re bé, encara que la peli era mooooooooooooooooolt llarga i m'ha entrat una soneta...
No gaire... Seriem uns 10 com a molt ù.u, però quins 10!
PD: Sanse, m'ho preguntava a mi
Doncs a veure si la localitzo i la puc mirar un dia d'aquests, ja em sap greu no haver-me perdut l'activitat.
Que ereu, els VIPs d'Aula Manga? jeje
Et respondria jo, però després la Kona s'enfada.
KonataRiddle ha escrit:Sanse ha escrit:overclock ha escrit:KonataRiddle ha escrit:Pues ha anat re bé, encara que la peli era mooooooooooooooooolt llarga i m'ha entrat una soneta...
No gaire... Seriem uns 10 com a molt ù.u, però quins 10!
PD: Sanse, m'ho preguntava a mi
Doncs a veure si la localitzo i la puc mirar un dia d'aquests, ja em sap greu no haver-me perdut l'activitat.
Que ereu, els VIPs d'Aula Manga? jeje
Et respondria jo, però després la Kona s'enfada.
¡Guau, guau!![]()
Erem la creme de la creme xD Però faltaves tu
KonataRiddle ha escrit:VIPs no és el mateix que Staff, per començar, però igualment creme de la creme no és el mateix que VIPs tampoc.
Xose ha escrit:KonataRiddle ha escrit:VIPs no és el mateix que Staff, per començar, però igualment creme de la creme no és el mateix que VIPs tampoc.
Hi ha molts VIPs, però molt pocs crème de la crème...
KonataRiddle ha escrit:VIPs no és el mateix que Staff, per començar, però igualment creme de la creme no és el mateix que VIPs tampoc.
Sanse ha escrit:KonataRiddle ha escrit:VIPs no és el mateix que Staff, per començar, però igualment creme de la creme no és el mateix que VIPs tampoc.
Doncs aleshores li has respost algo que no t'ha preguntat.
hachi_90 ha escrit:Hi gent staff d'aula manga que no són vips ni la créme de la créme xDDD
La kona no és staff però és vip i créme de la créme
hachi_90 ha escrit:Hi gent staff d'aula manga que no són vips ni la créme de la créme xDDD
KonataRiddle ha escrit:Sanse ha escrit:KonataRiddle ha escrit:VIPs no és el mateix que Staff, per començar, però igualment creme de la creme no és el mateix que VIPs tampoc.
Doncs aleshores li has respost algo que no t'ha preguntat.
I tu li has respost a algu que no t'ha preguntathachi_90 ha escrit:Hi gent staff d'aula manga que no són vips ni la créme de la créme xDDD
OooooooooohI tu ets la millor dels millors dels mes millors
KonataRiddle ha escrit:OooooooooohI tu ets la millor dels millors dels mes millors
Sanse ha escrit:hachi_90 ha escrit:Hi gent staff d'aula manga que no són vips ni la créme de la créme xDDD
Els VIP són els alts carrecs, i la Kona no ho és... encara.
KonataRiddle ha escrit:Sanse ha escrit:hachi_90 ha escrit:Hi gent staff d'aula manga que no són vips ni la créme de la créme xDDD
Els VIP són els alts carrecs, i la Kona no ho és... encara.
VIP es gent amb privilegis, no amb alts carrecs
Torna a: Activitats Aula Manga
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants