PD: Si cal anem tots a Caldés a per en Nil

( i no ho dic en broma)
Kimy ha escrit:Han fet busqueda intensiva per Caldes? Segur que no deu haver anat gaire lluny de casa tot hi haver passat un parell o tres de dies. Si no que preguntin als veïns del voltant que tinguin patí, tampoc m'estranyaria que algú el tingués :s
PD: Si cal anem tots a Caldés a per en Nil![]()
( i no ho dic en broma)
KonataRiddle ha escrit:Kimy ha escrit:Han fet busqueda intensiva per Caldes? Segur que no deu haver anat gaire lluny de casa tot hi haver passat un parell o tres de dies. Si no que preguntin als veïns del voltant que tinguin patí, tampoc m'estranyaria que algú el tingués :s
PD: Si cal anem tots a Caldés a per en Nil![]()
( i no ho dic en broma)
Yo estoy dispuesta :S Si somos muchos y preguntamos mucho seguro que aparece
hachi_90 ha escrit:Ha aparegut el Nil!!!!
Es veu que a les 7 del mati s'ha presentat cridant a casa de la meva tia *O*. Doncs venia net, sense gana i calent; així que s'ha escapat del lloc on el retenien xD
La meva àvia per poc no li dona algu al veure'l de l'alegria que ha tingut a més ha vingut de sorpresa a portar-lo xD
hachi_90 ha escrit:Si, ara estarà empresonat a casa nostre perquè no s'escapi ò.ó, fins el dia que a la meva àvia se li giri la vola i el vulgui tornar a portar a caldes xD
hachi_90 ha escrit:Si va ser aquell pobret... Xose aquell dia vas obtenir -10 punts meus per maltractar un gat![]()
Demà posaré una foto d'en Trasto que asdfsdfsdf
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants