El dia 20 de març a les 20:00 es farà una reunió del consell d'associacions. Encara falta per concretar el lloc on es farà la reunió.
Copio els motius que ens han posat pel correu, que seran els temes que tractarà la reunió.
El motiu d'aquest correu són varis.
-Per començar, com vam dir a l'última reunió, s'estan intentar trobar
espais per a les associacions. Ja sabeu que existeix l'espai Àgora, del
CdE, on qualsevol associació pot demanar permís per a realitzar-hi
reunions, assemblees, passes de pel·lícules (en breus hi haurà projector
instal·lat) i altres activitats similars, però també es demanaven
despatxos individuals on poder deixar material. Dilluns que ve hi haurà
una reunió amb vicerectorat de campus en la que s'intentarà trobar una
solució i poder donar resposta a les associacions.
Com ja vam veure a la reunió anterior, tant Manga com SEPC hi estan
interessats, però agrairia que qualsevol altre associació que volgués un
espai contestés aquest correu exposant-ho, ja que en la reunió del dia
12/3 es donarà solució per a les associacions que ho demanin. Encara cal
parlar amb el vicerector en qüestió, però la idea és utilitzar uns
despatxos (d'uns 5x3 metres)situats als barracons de Montilivi, damunt de
l'actual CdE.
- D'altra banda, informar-vos que des del CdA i el vicerectorat
d'estudiants s'està realitzant una mica de neteja de les associacions
actives, ja que darrerament hi ha hagut moltes noves incorporacions i
d'altra banda, ens n'hem adonat que existeixen altres associacions
inactives des de fa molt de temps.
- Per últim, recordar que en 2 mesos hi haurà la festa major de la UdG.
Com cada any, carreres i associacions realitzaran diferents activitats, i
es demana la vostra col·laboració col·laborant a fer activitats i que
aviseu d'aquestes per a poder posar-les al cartell de la festa.
Qualsevol activitat és bona i susceptible d'emmarcar en la FM12: castells,
partits de rugby, demostracions, conferencies, jornades, passes de
pel·lícules, concursos, jocs de taula, jocs típics, torneigs.... EL QUE SE
US ACUDEIXI!!!!!
Jo hi puc anar, però en Koroki no, així que estaria bé que algú més m'acompanyés.