Hachi ha escrit:Si voleu, després podem mirar de jugar a bàsquet, el meu pare ja ha inflat les 3 pilotes de bàsquet que tenim, espero que no hi hagi gent a la pista per això ><
Perfect *o*
Hachi ha escrit:Si voleu, després podem mirar de jugar a bàsquet, el meu pare ja ha inflat les 3 pilotes de bàsquet que tenim, espero que no hi hagi gent a la pista per això ><
AnimeGirl ha escrit:Xose ha escrit:Doncs quedem a la una al costat del llac de casernes.
Algu a part de'n Sanse sap on viu la yui?
A Sant Gregori XD
Es facil d'arribar hi ha cartells :)
EDIT: sino et fai un mapa i tel passo per whats ;)
Xose ha escrit:Llavors portaré roba d'esport en una motxilla per canviar-me XD
koroki ha escrit:La gent way va sense roba de sport (H)
AnimeGirl ha escrit:mmmm... simplament portare uns pantalons de basket a la bosa no se jugar am taxans :S
I no tinc xandalls decents
AnimeGirl ha escrit:Anire amb samarreta de maniga curta xD i els pantalons mels posaria si no fosin de noi :$
Konata ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Anire amb samarreta de maniga curta xD i els pantalons mels posaria si no fosin de noi :$
A mi m'agrada com quedan els pantalons de noi, si et van bé vas tope de asdasdasd ><
Torna a: Activitats Aula Manga
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants