EDIT: Perdona T_T no hi he pensat estaba parlant castellà en un altre lloc i he tingut un lapsus T_T

Sanse ha escrit:Va, ja responc ara que ja tinc internet i podré dir coses jo. En Jin, de Zetman.
El gos de la Heidi, que en castellà es diu Niebla. D'aquí les pistes. Espero que hagi quedat ben explicat i entenedor.Hachi ha escrit:WTF? xDDDDDD
Sanse ha escrit:El gos de la Heidi, que en castellà es diu Niebla. D'aquí les pistes. Espero que hagi quedat ben explicat i entenedor.Hachi ha escrit:WTF? xDDDDDD
Hachi ha escrit:Sanse ha escrit:El gos de la Heidi, que en castellà es diu Niebla. D'aquí les pistes. Espero que hagi quedat ben explicat i entenedor.Hachi ha escrit:WTF? xDDDDDD
Si ho se, he vist tot Heidi xDDDD
Però és molt raro que haguessis posat això, per això WTFFF xDDDDDDDDDDDDDDD ¬¬ xD
Sanse ha escrit:Hachi ha escrit:Sanse ha escrit:El gos de la Heidi, que en castellà es diu Niebla. D'aquí les pistes. Espero que hagi quedat ben explicat i entenedor.Hachi ha escrit:WTF? xDDDDDD
Si ho se, he vist tot Heidi xDDDD
Però és molt raro que haguessis posat això, per això WTFFF xDDDDDDDDDDDDDDD ¬¬ xD
La meva intenció era que tothom penses que no era possible que poses això i ningú l'encertes. Però aquestes argúcies no funcionen amb la Kona.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants