Midgar Wolf ha escrit:Ara mateix estic acabant-me l'encharted arms de 360. No està del tot malament, pero es nota que va ser el primer jrpg de la generació.
A més d'aquest, jugo a estones al Naruto ultimate ninja storm 2, que em queda per fer les 50 victories online per obtenir tots els títols.
I tinc un galge que he deixat per la meitat!
He d'escollir entre aquestes dos opcions i no em decideixo x'D
Konata ha escrit:Jo tambéeeeeeeeeeeee però mai he trobat![]()
No hi ha cap resposta que et porti a poder-te acabar amb les dues? Jo si jugo a aquests jocs vull un harem
Hachi ha escrit:Konata ha escrit:Jo tambéeeeeeeeeeeee però mai he trobat![]()
No hi ha cap resposta que et porti a poder-te acabar amb les dues? Jo si jugo a aquests jocs vull un harem
Jo és que tampoc se on buscar-ho, i a més, mola perquè està en espanyol. És tan guai![]()
Molaria que n'hi haguessin amb homes, i poguessis fer un harem d'homes![]()
Konata ha escrit:Hachi ha escrit:Konata ha escrit:Jo tambéeeeeeeeeeeee però mai he trobat![]()
Jo és que tampoc se on buscar-ho, i a més, mola perquè està en espanyol. És tan guai![]()
Si fos d'homes m'enamoraria realment d'un personatge i no podria ser-li infidel ú.ù En canvi amb dones seria un cruel de merda
Hachi ha escrit:Konata ha escrit:Hachi ha escrit:Konata ha escrit:Jo tambéeeeeeeeeeeee però mai he trobat![]()
Si fos d'homes m'enamoraria realment d'un personatge i no podria ser-li infidel ú.ù En canvi amb dones seria un cruel de merda
LOL xDDDD
Que cruel i bruixa ets !
koroki ha escrit:Jo he jugat a 2 en español. Un amb historia, que no estava malament, i un molt way que cada dia feies una cosa i referent al que feies coneixies a una noia o a una altre. True Love, es bastant famos.
De nois, vaig jugar a un en angles/japones. Pero no mola sino esta en castella/català.
Konata ha escrit:koroki ha escrit:Jo he jugat a 2 en español. Un amb historia, que no estava malament, i un molt way que cada dia feies una cosa i referent al que feies coneixies a una noia o a una altre. True Love, es bastant famos.
De nois, vaig jugar a un en angles/japones. Pero no mola sino esta en castella/català.
Yo querer
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants