Hachi ha escrit:El tercer no és hentai?
Koroki ja saps que m'has de buscar doncs xDDDD
Konata ha escrit:A lligaaaaaaaaaaar
Hachi ha escrit:Konata ha escrit:A lligaaaaaaaaaaar
Però només hi puc jugar jo, ell ho té prohibid
Midgar Wolf ha escrit:I tinc un galge que he deixat per la meitat!
He d'escollir entre aquestes dos opcions i no em decideixo x'D
Konata ha escrit:Jo tambéeeeeeeeeeeee però mai he trobat![]()
No hi ha cap resposta que et porti a poder-te acabar amb les dues? Jo si jugo a aquests jocs vull un harem
Kimy ha escrit:Al battlefield, fent el troll i als sims, més que res al mode construcció ._."
PD: si a algú li agraden els sims, li puc pasar els sims 3 amb totes les expansions menys una o dues.
Konata ha escrit:Kimy ha escrit:Al battlefield, fent el troll i als sims, més que res al mode construcció ._."
PD: si a algú li agraden els sims, li puc pasar els sims 3 amb totes les expansions menys una o dues.
Jooooo![]()
![]()
Que també estic jugant als sims 3 però nomès tinc el primer ;__;
Kimy ha escrit:Konata ha escrit:Kimy ha escrit:Al battlefield, fent el troll i als sims, més que res al mode construcció ._."
Jooooo![]()
![]()
T'agrada l'expansió de les mascotes, pots ser un gat/gos/caball i la pots liar força xD
Konata ha escrit:Kimy ha escrit:Konata ha escrit:Kimy ha escrit:Al battlefield, fent el troll i als sims, més que res al mode construcció ._."
Jooooo![]()
![]()
T'agrada l'expansió de les mascotes, pots ser un gat/gos/caball i la pots liar força xD
![]()
![]()
Vull un cavall que es digui Servilleta
Aniool ha escrit:yo tambien los quierooooooo!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants