Taki ha escrit:No és una foto, tampoc una frikada... No sabia un posar-ho XD però avui m'aborria i després de mesos he tornat a agafar llapis i goma i a dibuixar ù.u Sí, se m'ha quedat un trauma per fer l'artístic i no volia tornar a veure un grafit en la meva vida...
...Però he tornat a caure XD I com que em fa ilusió us deixo el dibuix a veure què us sembla ù.u (teniu en compte que venia de llegir fics yaoi, però nah, és molt light)
http://img178.imageshack.us/img178/5766/10pb5.jpg
*________________________________* en vuiiii méeeeezzzz guuuuuu més cadenes i que estiguin més junts XD~~~~~~~~~(punts extra per la bragueta oberta XD)
El que deieu abans de les edats, doncs si, com a minim 4 o 8 anys més si que tenim, lògicament l'associació va començar amb universitàris i en seguim sent majoria ^^UU. Però a part de ser un avantatge per quan anem a Japó (paga en Korokiiii! -com a mínim l'excès d'equipatje no?) no te gaire més importància, només que nosaltres podem comprar legalment hentai

(meh, se que és relativament fàcil comprar-ho igualment, però a mi fa uns anys no em volien vendre la yaoitype >X<)