Shingeki no Kyojin (L'Atac dels Titans) és un manga shonen de Hajime Isayama. La seva seva primer edició va ser el 10 d'octubre de l'any 2009 a la revista Bessatsu Shonen Magazine. Amb la publicació del volum 6, el desembre del 2011, la venda ha superat les 6,6 milions d'unitats. El manga es va convertir en un èxit immediat poc després de que comencés a publicar-se. Va ocupar el dècim lloc entre els manges més venuts a Japó durant l'any 2011, venent 3.766.194 exemplars durant aquest període.
Ha estat nominada als premis Manga Taisho pel millor shonen. Ha guanyat a la 35 entrega de premis anuals Kodansha pel millor manga en la categoria shonen, i ha obtingut la nominació al Premi Cultural Tezuka Osamu de l'any 2012.
El manga va inspirar una adaptació a Live Action i una sèrie d'anime que va començar a ser emesa a partir del 7 d'abril del 2013.
Ha estat nominada als premis Manga Taisho pel millor shonen. Ha guanyat a la 35 entrega de premis anuals Kodansha pel millor manga en la categoria shonen, i ha obtingut la nominació al Premi Cultural Tezuka Osamu de l'any 2012.
El manga va inspirar una adaptació a Live Action i una sèrie d'anime que va començar a ser emesa a partir del 7 d'abril del 2013.
Argument
La història es desenvolupa en un futur fictici lleugerament basat amb l'Edat Mitjana, en què l'humanitat va ser casi exterminada amb la sobtada aparició d'uns éssers humanoides, coneguts com Titans. Els Titans són criatures d'una mida enorme, amb forma humana i aparentment amb poca intel·ligència, que mengen humans. Degut a l'enorme mida d'aquests éssers, d'entre 3 a 15 metres, l'humanitat va ser devorada sense cap mirament. No obstant, un grup reduït d'humans va poder sobreviure dins d'una gran àrea de terreny emmurallada, protegida per uns murs de 50 metres d'altura, el triple de l'altura dels Titans més alts registrats fins a la data de la seva construcció.
107 anys després l'humanitat viu pacíficament dins d'aquestes muralles i no ha estat testimoni d'atacs per part dels Ttitans durant aquest període de temps, fins que un dia el jove Eren Jaeger i la seva germana adoptiva, Mikasa Ackerman, presencien com un Titan tan alt com la pròpia muralla fa la seva aparició tot fent una obertura a una de les muralles exteriors de la ciutat.
107 anys després l'humanitat viu pacíficament dins d'aquestes muralles i no ha estat testimoni d'atacs per part dels Ttitans durant aquest període de temps, fins que un dia el jove Eren Jaeger i la seva germana adoptiva, Mikasa Ackerman, presencien com un Titan tan alt com la pròpia muralla fa la seva aparició tot fent una obertura a una de les muralles exteriors de la ciutat.
Cronologia
Opening
Link
Ending
Link
Jo estic mirant l'anime al dia, i m'està agradant bastant. Tot i que he de dir que els Titan fan riure XD
No sé jo la recomano.
→ Si voleu posar spoilers, dins d'un spoiler xD