Pel·lícula real de Bola de Drac

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Dj_Aleix » 23 set. 2007 23:57

No crec que es fagi però bueno.... Tampoc m'imagino cap actor fent de cor petit... XDDD

Per cert, de pel·lícula de Bola De Drac ja n'hi ha una, és infumable però hi és. A més en català es pot trobar. Crec que es deia "Una Aventura Mística" o alguna cosa per l'estil...

Ahh, vaig veure els dos primers episodis de Blue Dragon i no em van fer el pes... I crec que Toriyama SI es troba en el projecte, no és simplement un anime del seu estil. Ell mateix crec que l'anomenava com l'últim treball en que participava.
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 01 oct. 2007 12:34

Sembla que a poc a poc va prenent cos el projecte que va començar fa uns 7 anys. A principis de mes va saltar la notícia que la 20thCentury Fox destinaria un pressupost d'uns 100milions de $ per a produir l'adaptació a imatge real de Són Goku i companyia i que el rodatge començaria l'any que ve en Montreal (Canadà).

Ara, Internet Movie Database ha publicat que la seva estrena podria tenir lloc al llarg del 2010 i que contaria amb Dolby Laboratories para realitzar els efectes de so, a més de contar amb la participació de Akira Toriyama en el projecte. A tot això no cal oblidar que el projecte es troba en fase de desenvolupament i que aquesta subjecte a nombrosos canvis i fins a a la seva cancel·lació, com ja va succeir fa set anys. No obstant això, al tractar-se de la segona vegada que la 20thCentury Fox intenta portar a terme el projecte sembla que té més numeros per a arribar a bon port.

Poques notices....xo almenys son notícies....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 14 oct. 2007 22:20

Nomes dir que le semana pasada al programa El matí i la mare que el va parir de radio flaixbac van confirmar que es farà la pel·lícula de bola de drac amb persones de carns i ossos, així que ja veurem com acabar la cosa.l
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Sanse » 15 oct. 2007 16:40

Pse, l'ultima vegada recordo que al 3xL.net van fer un concurs per a pilar extres per a una escena de la pelicula que s'havia de grabar a Barcelona. I despres es va cancelar. O sigui que...
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Taki » 15 oct. 2007 18:28

Això no era una inocentada? XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 15 oct. 2007 21:12

Taki ha escrit:Això no era una inocentada? XD

XDDDDD.....sino recordo malament em sembla k va ser així....XDDDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Yami » 16 oct. 2007 18:59

No fa massa ho vaig llegir a no se quin diari XD Jo es que nomes d'imaginarme gent amb perruques de punta com els cosplayers que a vegades es veuen pel salo volant i llançant boles d'energia em pixo de riure XD
M'agradaria saber en quina saga s'ambientara la pelicula...
Yami
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: Darko » 16 oct. 2007 19:45

No recordo qui m'ho ha dit ù.u, però algú m'ha parlat de que a la pelicula en Goku anirà a l'escola... si fos aixi, sembla que la pelicula seguiria perfectament l'argument de la serie xDDDD

Fer una pelicula d'imatge real de bola de drac es molt complicat, fer-la es un suicidi dels que la fan, rebrà critiques dolentes de totes bandes..
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Sanse » 16 oct. 2007 21:24

Taki ha escrit:Això no era una inocentada? XD

Mmmm

.........

Heu vist quin bon temps que fa?
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Taki » 16 oct. 2007 21:25

Pot ser una adaptació més "lliure" i així ens estalviaríem escenes com a mínim hilarants. Qui sap què n'acabarà sortint d'aquesta idea de bojos XD (més aviat idea d'aquells que volen guanyar moooolts diners explotant un tema ja una mica suat)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Dj_Aleix » 16 oct. 2007 22:41

Segons he llegit, el Sr. Goku és un estudiant d'institud amb problemes xDDD
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 16 oct. 2007 22:51

Li fan bullying? Seran aquests els "dolents" que haurà de combatre a base de Kame Hames?
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jain » 18 oct. 2007 14:58

la verdad es que si que existe una película en real llamada bola de dragon, la película "empieza la magia", pero es vieja y muy triste (la vi de pequeño, pues la alquile en un videoclub de mala muerte...)
en esta página podeis enteraros de algo más del tema: http://foromjworldpage.mforos.com/27160 ... as-nuevas/
Imatge
Jain
Postejador Nat

Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Jako-kun » 19 nov. 2007 13:27

sembla doncs k el projecte película Bola de Drac tira endevant....Ja s'ha triat en Son Goku i Satanàs Cor Petit i director... La pel·li de Bola de Drac ja és una realitat i s'estrenarà el 2008!

És la notícia de l'any per als fans de Bola de Drac! Si fa poc temps dèiem que la pel·lícula d'imatge real s'estava fent esperar massa entre tant secretisme ara ja sabem les dades més importants!

Per començar, ja se sap qui farà de Son Goku. Serà l'actor de 25 anys Justin Chatwin, a qui ja se l'ha vist a La guerra dels mons de Spielberg i en sèries com Lost i Smallville. El paper de Satanàs Cor Petit és per al James Marsters, molt conegut per ser el vampir Spike a la sèrie Buffy, la caçavampirs. A més el Jason Kyson Lee que fa d'Ando a Herois, està fent audicions per al paper de Yamcha.

La Twentieh Century Fox ja ha anunciat l'estrena prevista pel 2008. El film el dirigirà el James Wong, premiat per treballs a la tele com la seva intervenció a Expedient X. La pel·li se centrarà en Bola de Drac Z, on el Goku haurà de defensar la Terra, malgrat que ell mateix havia estat enviat per destruir-la.

noticia extreta del 3xl.net

link de mision tokyo: http://www.misiontokyo.com/index.php?in ... e&ide=2074

--------------EDIT----------------

Una altre noticia....tot i k la considero més un rumor k res mes...aket cop sobre l'actriu k interpretarà la Chichi.....Stephen Chow, productor de la pel·lícula ha dit en unes declaracions al Oriental Morning Post, k la principal candidata a obtenir el paper de Chichi és Kitty Zhang Yuqi (jo crec k hi té força retirada....perk la Chichi sempre donava una imatge de xinesa i no de japonesa....almenys per mi)....aki va una foto:

Imatge

.....esperem k aquesta pel·lícula-Quimera arribi al seu final dignament i ens demostri com pot arribar a ser d'horrible o genial el traspàs de personatges d'anime a personatges reals.......i ens maravelli la genialitat de la pel·lícula o ens fagi sangrar els ulls a tota la sala del cine plena de frikis....^^*
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Ryuuzaki » 19 nov. 2007 23:38

A veure que tal va... serà divertit veure com se les apanyen per a presentar segons quins personatges de la serie depenent de la saga que decideixin explotar... o serà la primera d'incontables seqüeles de pel·lícules de Bola de Drac en carn i òs que pensen fer?

Fa gracia perquè ho vaig veure l'altre dia a Yonkis... i vai pensar en fa uns quants anys ja.. a la mateixa Yonkis on hi anomenaven tan ambiciós projecte..

No sabem exactament quina serà la reacció davant el producte final.. esclatarem en el més pur èxtasi davant d'una posada en escena impecablement perfecta i fidedigna... o per el contrari, els supervivents a la hecatombe (que resultarà ser si és una mala adaptació) es dedicaran a revoltar-se cremant els cinemes revoltats i embogits per la ira i la decepció?
... o simplement, ens pixarem de riure davant d'un frau més que engrossirà la llista d'errors cinematogràfics en el món de l'adaptació..?
Justice always will prevail..
Imatge
Ryuuzaki
Japan Fan

Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants