Autor: miyu » 15 gen. 2017 00:22
1. Bones, avui a la reunio s'ha parlat del trivial del carnaval (no es un trivial normal té diverses fases com preguntes, endevinar sons i endevinar siluetes). En principi ja estava fet, per les retro de l'any passat i han sortit diversos temes:
-Com que es retro, el deixem tal qual i que sigui la part retro d'aquesta jornada? (ja que no es faran les Retrojornades aquest any).
-Afegim siluetes noves? (En Nakerin i la Rina han dit que seria facil de fer)
-Proposta d'afegir-hi una fase mes on els concursants hagin de fer o endevinar un ball de "Pokemon sol y luna". Pero si es fes "trivial" retro aixo no hi pintaria res i hauria de fer-se a part.
**(Cal buscar el trivial, algu ha dit que estava al GoogleDrive pero l'Andrea que es qui el va fer, juntament amb la Gemma i la Yvonne, diu que ella no el veu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sala gran (escenari i menjar)
En Dani sera l'encarregat principal de la part del menjar. S'ocupara dels menus de que no falti res a la cuina etc.
En quant a la resta de la sala, ja estic parlant amb la Gemma, l'Andrea, en Nakerin, la Rina i la Yvonne per a lo del "trivial". S'ha de valorar quin nom posar-li per a que no sigui trivial ni gimcana.
També revisare tema Lyrics tot i que no crec que en fem de nous pel carnaval
S'ha de promocionar el fet de que vinguin de cosplay, que hi hauran mes premis al concurs de coaplay i es donara algun regal sorpresa als participants que vinguin cosplayats.
Caldra portar o reimprimir els cartells de que utilitzin les escombreries, que no deixin les coses a la sala de l'escenari com a guardaroba i que no toquin el PC d'AMU.
Presentadors de concursos:
Karaoke: Gemma i Andrea
Cosplay: Oscar i Adria
"Trivial": Gemma i Andrea
(Encara manquen tots els membres dels jurats)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. D'altra banda també s'ha parlat del merchandising que creara aulamanga (les samarretes) i s'ha preguntat si es volia que fos material general d'aulamanga o amb tematica concreta con cartells d'una jornada en particular. S'ha dit que si es fes sobre el cartell d'aquestes jornades estaria be que fos la imatge en blanc i negre i la samarreta blanca, i que pot ser portaria alguna cosa a l'esquena com el logotip d'AMU . També s'ha proposat fer-la invertida en una samarreta negra. S'ha remarcat la importancia de saber el preu de referencia per demanar X numero de samarretes. (S'ha dit de demanar una "tirada" reduida de samarretes aquest primer cop)
3. També, li he demanat a en Nakerin, com a responsable de la sala de projeccions, que penses propostes de projeccions pel carnaval, tinguent en compte que a les ultimes jornades ens van fer suggerencies del que volien veure.
4. DECORACIO: S'ha proposat demanar a la gent via Facebook que enviin fotos amb els seus cosplays per imprimir-les i fer-les servir com a decoració. També fer servir les mascares ja fetes de paper mache i foam (goma eva) de l'any passat, i jo mirare si puc, no prometo res, de fer unes mascares en plan teatre (la trista i l'alegre) estil kabuki amb foam DinA3 o en el seu defecte mirare si es poden fer amb cartulina, ho estic valorant.
5. El grup encarregat de penjar cartells de moment esta format per en Yuta, l'Oscar i en Pato (Sr. President).
6. Dels premis m'han dit que se n'encarrega la Cristina pero s'hauria de parlar amb ella.
P.D. Ara les reunions seran els diumenges a les 17:00h