Glènat no publicarà el tomo 13 de Death Note

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Aiko Minamino » 13 nov. 2007 18:50

Doncs s'ho mirin x on s'ho mirin al salo hi haviamolt mes death note k bleach...
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Jako-kun » 13 nov. 2007 20:19

Taki ha escrit:Ja, però si poden fer això, perquè no editar el 13?

És que el fenomen de Death Note encara no arriba a la magnitud del de Bleach?

el k passa esk Death Note és una serie acabada i Bleach oberta....tenen mes esperançes en xupar de Bleach k de Death Note.....i ho trobo molt malament....Glènat son uns apalncats que numes editen series que estan segurs que triumfaran....i jo crec k fan akestes coses de no editar el 13 per exemple perk la gent parli de l'editorial ennkra k sigui malament.....nu xe....son coses una mica complicadees...lo millor serà estar a l'aguait i a ver si surt....o.oU
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 14 nov. 2007 00:09

Encara que sigui un exit de vendes si el seu marge comercial es petit (pel tema de fulls a color) doncs nanai.

En fi, que hi farem, així són les coses, no deixa de ser una empresa amb anim de lucre...
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Aiko Minamino » 14 nov. 2007 17:38

ua Aleix aixo sona molt trist u_u
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

EntradaAutor: Taki » 14 nov. 2007 17:56

Jako-kun ha escrit:Glènat son uns apalncats que numes editen series que estan segurs que triumfaran....

Aquí l'has clavat XD Glénat ha publicat poca cosa que no fos segur que seria un èxit...

I bé, lo dels fulls a color jo em pregunto: si ho poden fer per Bleach, perquè no per Death Note?
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 15 nov. 2007 16:03

Aiko Minamino ha escrit:ua Aleix aixo sona molt trist u_u

A la vida està ple de coses tristes... xDDD

No, ara enserio, es una empresa com qualsevol altre que no treballa de gratis, i si els numeros no els hi surten pues nanai de la xina. Com ha dit en Jako, editen tot allo que saben que triunfara, i si la serie esta amb anime millor. (ei, alto! que no dic que siguin males series, que es la editorial que me compro mes mangues).
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Taki » 15 nov. 2007 18:18

Sí, ja sabem que són una empresa i que estan per fer diners, però tractar-nos bé de tant en quant no està malament XD

I bé, igual que el fet que una serie sigui popular no significa que sigui bona, tampoc significa que sigui dolenta, ja se sap això ^^

(Bé, a favor de Glenat jo tinc que ara trauran una reedició guapa de Kenshin, que és un manga que estava pensant a comprar-me, i ara segur que me'l pillo quan surti la reedició XD)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 15 nov. 2007 21:53

Pero es curios. No se si pasa en tots els mangues de Glenat, pero almenys els que tinc jo no hi ha ni un amb pagines a color. En canvi, mires mangues de Norma o Ivrea, i tens dos o tres pagines al principi colorejades... 8)
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Darko » 16 nov. 2007 10:21

Dj_Aleix ha escrit:Pero es curios. No se si pasa en tots els mangues de Glenat, pero almenys els que tinc jo no hi ha ni un amb pagines a color. En canvi, mires mangues de Norma o Ivrea, i tens dos o tres pagines al principi colorejades... 8)

Això de Glenat crec k que es cert, però no en tots els mangues de Norma i Ivrea hi ha pàgines a color, com per exemple FullMetal Alchemist i Battle Royale
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: koroki » 16 nov. 2007 10:23

Darko ha escrit:
Dj_Aleix ha escrit:Pero es curios. No se si pasa en tots els mangues de Glenat, pero almenys els que tinc jo no hi ha ni un amb pagines a color. En canvi, mires mangues de Norma o Ivrea, i tens dos o tres pagines al principi colorejades... 8)

Això de Glenat crec k que es cert, però no en tots els mangues de Norma i Ivrea hi ha pàgines a color, com per exemple FullMetal Alchemist i Battle Royale
El que passa es que si glenat posa pagines a color les fa pagar "cares" o si més no no estan dins del preu estandar que actualment esta a 7,50.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Aiko Minamino » 16 nov. 2007 17:29

si pero
es k norma color o no, sempre es car
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

EntradaAutor: SiKiaTriK » 19 nov. 2007 13:32

Jope, pro jo crec que algú que s'hagi fet la sèrie sencera, amb la ilu que hi ha posat per tenir-la a 7.5€ per tomo... no crec que sigui una exageració posar l'ultim a 9.5 per exemple, si es un especial, amb color i tota la pesca ningú el comprarà? bah! excuses de vagos xD
Imatge
SiKiaTriK
Japan Fan

Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: koroki » 19 nov. 2007 16:00

Aiko Minamino ha escrit:si pero
es k norma color o no, sempre es car
+1
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 26 abr. 2008 00:28

be....hi ha dos notícies:.....una de bona i una de dolenta.....

la bona és que es publica el 13è tomo de Death Note "How to Read" en castellà...la dolenta ès k serà a Sud Amèrica tan sols....ù.u

Imatge

Aki teniu la noticia:

"La editorial Mundo Vid ha colocado en preventa “Cómo Leer Death Note”, la edición mexicana de este especial costará 130 pesos (unos 8€), lo que equivale al doble del resto de números de la colección.

Cómo Leer Death Note incluye dos páginas a color, un póster y un sobre con la tarjeta que revela el nombre de L. Además, todos aquellos que lo adquieran por preventa serán obsequiados con una segunda tarjeta personalizada con su nombre."

PD: m'ha impressionat lo del preu.....8€ és el doble del k normlament pagen per un manga....ù.u.....amb preus aixís (4€ per manga) jo tamb en compraria....basicament el doble dels k tink,....XDDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Uzu » 26 abr. 2008 22:58

Jako-kun ha escrit:PD: m'ha impressionat lo del preu.....8€ és el doble del k normlament pagen per un manga....ù.u.....amb preus aixís (4€ per manga) jo tamb en compraria....basicament el doble dels k tink,....XDDDD

és lo que té que guanyin la meitat que nosaltres aquí, que tot es divideix per dos :roll:
Jo de moment, amb el 13 en japo i els scans en anglès ja vaig bé, però si sortís ja el pillaria (bàsicament pq no he obert la pagina-sobre on està la carta de L Lawliet (trencar una plana? sacrilegi! pero en cutredicio castellana, tenint l'original, pq n? xD))
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants