koroki ha escrit:Tampoc m'esperava re,s peor canviar la historia ja es brutal
Goku estudiant ù.u, que es el proxim ? en freeze sigui dependent de una botiga ?
xDDDD
Res res... ja amb l'argument no es mereix ni que se'n parli.
koroki ha escrit:Tampoc m'esperava re,s peor canviar la historia ja es brutal
Goku estudiant ù.u, que es el proxim ? en freeze sigui dependent de una botiga ?
Sanse ha escrit:(per cert, ja m'he passat el metroid prime 3)
Xose ha escrit:Sanse ha escrit:(per cert, ja m'he passat el metroid prime 3)
Ets un fill de la Gran Bretanya... jo que ni tan sols el tinc....
espero amb ansies que li regalin la wii al meu germà per nadal jajaja
mushroom ha escrit:Xose ha escrit:Sanse ha escrit:(per cert, ja m'he passat el metroid prime 3)
Ets un fill de la Gran Bretanya... jo que ni tan sols el tinc....
espero amb ansies que li regalin la wii al meu germà per nadal jajaja
jo el tinc a casa i sta de puta mare, t'has de fer amb ell com sigui.
PD: bueno el te el meu company de pis que te la wii i això vol dir que es també una mica meva. Gracies a ell he pogut provar el Umbrella Chronicles que no sta gens malament amb dos jugadors es divertit.
Eleone ha escrit:Potser aquesta peli utilitza només els noms dels protes i el titul del manga per fer-se notar! ^^U Tothom sap l'èxit mundial que ha tingut Dragon Ball. O sigui que... potser des d'un principi només volien fer això... (esperem! *_*U)
Just what said, fills de p*t*Sanse ha escrit:Eleone ha escrit:Potser aquesta peli utilitza només els noms dels protes i el titul del manga per fer-se notar! ^^U Tothom sap l'èxit mundial que ha tingut Dragon Ball. O sigui que... potser des d'un principi només volien fer això... (esperem! *_*U)
Just what i said, explotació de llicencies
Jako-kun ha escrit:Segons la mateixa font 20th Century Fox (o sigui la FOX perk els century boys no...XD) hauria atorgat a la pel·lícula un fons de, almenys, 100 milions de dòlars.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants