Fotografies dels membres

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: Kerla » 16 maig 2008 00:21

Estic d'acord, esteu totes molt boniques, si ja va bé que vinguin més noies otakus, el millor es que vinguin noies otakus precioses !!!

Xose ha escrit:I les de les fotografies dels marcs? XD

voto a que estaven a casa l'amiga de dalt a l'esquerra i són fotos d'aquesta quan era més joveneta amb probablement la seva germana. Aquestes fotos d'estudi que alguns pares els hi fa il·lusió fer...
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 16 maig 2008 09:16

ooo kerlaaa quina intuició

la fotu esta feta a la habitació de la meva amiga, de dalt a la esquerra(la gisela), i les fotus dels marcs son della i de la seva germana quan eren petites jeje

totom em diu que hauria d somriure a les fotus pero es que no m'agrada xDD quedu millor seria xD

pd: comentu tan aviat, perque es veu que a les 9 no tenia clase, i jo matada me aixecat a les 8 per anar a clase, per res, i ara tinc una hora penjada... aii que gafe! en fi
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Darko » 16 maig 2008 10:27

Per fi noves fotos amb gent nova!! xD aix..que oblidat estava aquest post xD

hachi_90 ha escrit:dues de les qualsss vindran a l activitat de roizen maiden i estat en proces d registrarse a laula manga

L'entrada a aulamanga sempre requereix uns tramits que alenteixen el procés d'entrada xD

hachi_90 ha escrit:pd: comentu tan aviat, perque es veu que a les 9 no tenia clase, i jo matada me aixecat a les 8 per anar a clase, per res, i ara tinc una hora penjada... aii que gafe! en fi

Almenys no t'has trobat amb que no tenies classe un cop ja estaves allà -_-"
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: koroki » 16 maig 2008 11:45

QUIM FAILS

Les fotus sempre molen. he de penjar més fotus >0<
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 16 maig 2008 12:14

quins tramits sahan d fer per entrar a l aula manga :S, ja m espenteu xDD

buenu es podria dir que no he tingut clase, nomes em mirat una peli i ara ens han deixat tornar, quina estafa pero buenu ara farem una mica el mandre xD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Kerla » 16 maig 2008 14:35

hachi_90 ha escrit:quins tramits sahan d fer per entrar a l aula manga :S, ja m espenteu xDD

No se a quins tramits es pot referir ell, però jo com a secretària recordo que per ser membre official i tenir dret al carnet amb descomptes i tal, t'has de registrar a la web principal donant les teves dades personals (i confidencials) si no es que ja ho has fet.
(només ho recordo perquè hi ha gent que només es registra al fòrum, i com que no s'ha registrat de l'altra manera no el tenim comptat)
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Hachi » 16 maig 2008 14:39

no si jo ja estic registrada a la pagina web desde el dia de portes obertes,

i el carnet el vaig demanar un dia d aquella setmana també, que em van dir que mel donarien quan anes a alguna activitat no?
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Taki » 23 maig 2008 17:51

Com que fa poc han penjat fotos per aquí, en posaré alguna més de meva, vinga...

Jo fent-me autofotos:

Imatge

Després de capturar un animal salvatge:

Imatge

Membre d'un equip de bàsquet per un dia (XD):

Imatge

A casa d'en Sergi:

Imatge
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 23 maig 2008 18:50

Qui es aquest sergi ?

quina enveja, té una habitació molt maca.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Xose » 23 maig 2008 20:44

Jo també he decidit posar-ne una de nova, que la uqe hi ha es de fa ja un any :P

No sóc massa fotogènic així que perndoneu :P

M'he fet la foto amb (com diu la meva gent) la meva "pose segurata" XD

Imatge

P.D: lo que hi ha al darrera no té res a veure amb la foto XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Jako-kun » 24 maig 2008 02:11

Taki ha escrit:Després de capturar un animal salvatge:

lo pitjor de tot esk també hi han videos....ù.u........seps akell va ser el meu dia Uke....XDDDDDD

Taki ha escrit:Membre d'un equip de bàsquet per un dia (XD):

és l'Anna Brugat la k està per terra a la foto¿? O.o

Xose ha escrit:P.D: lo que hi ha al darrera no té res a veure amb la foto XD

puc obervar: la colecció de llibres de Harry Potter......la colecció d'Slam Dunk.....la de Togari XD.....de diccionaris: el VOX como no.....dos d'anglès.....un suposo k debia ser robat l'ultim dia de 4art d'ESO kuan tothom sels oblida.....un altre diccionari d'anglès a sobre dels llibres del costat de Harry Potter k suposo k tamb es d'anglès i amb la típica guixada a les pàgines...XD.......després una cinta aillant amarró xunga dels xinos.......dos mandos de Gamecube......jocs tamb de la GC (basciament per el triangulet rosa de la punta d'abaix...XD......una caixa del GAME (al meu interior sempre serà Centro Mail....snif snif).....i gaire res mes significatiu....ù.u.....a part dels tomos 26, 27, 28, 29 i 30 d'alguna enciclopèdia....LOL.....xo el k més m'intriga son dos coses: el cinturó k hi ha sobre la taula......i les ulleres roses al costat del mobil de sobre la taula....xDDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 24 maig 2008 10:24

No, no és l'Anna Brugat o.O És la Zene...

Jo també tinc dos diccionaris d'anglès d'aquests ronyosos ^o^

Al costat dels jocs hi ha dos DVDs iguals...? De Kenshin, pot ser (no preguntis perquè he dit Kenshin, igual és algo que no té absolutament res a veure XD)? (ostres, acabo de recordar que avui he somiat en Peacemaker Kurogane)

No veig les ulleres roses... o.O

Un sospechoso ha escrit:Qui es aquest sergi ?

quina enveja, té una habitació molt maca.

¡Protesto!
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 24 maig 2008 12:18

Taki ha escrit:Al costat dels jocs hi ha dos DVDs iguals...? De Kenshin, pot ser (no preguntis perquè he dit Kenshin, igual és algo que no té absolutament res a veure XD)? (ostres, acabo de recordar que avui he somiat en Peacemaker Kurogane)

Seps és curiós a mi tamb en recorda a Kenshin....xo la imatge petita k hi ha sembla k son diferents.....i tu rai k somies amb PMKurogame.....jo avui he somiat amb en Karlos Arguiñano......tot molt paranoic....ù.u
Taki ha escrit:No veig les ulleres roses... o.O]

Fixati bé.....estan al costat del mòvil dels llibres de sobre l ataula....costen de veure perk es confonen amb el blanc.....
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 24 maig 2008 12:40

jako, em sembla que delires una mica :D no hi ha ulleres roses a la taula XD i tampoc cap mobil, es la funda de la camera XDDD

Recapitolant la prestatgeria....
P.D.perdoneu els simbols pero vaig amb teclat america XDD

1a- Llibres varis, jocs de GameCube i Wii, dos DVDs de Kenshin repetits (regals duna entrada dun salo de BCN), alguna caixa de joc de PC perduda per alla, caratules de la meva epoca de BD, el Quixot, diccionari angles i els volums duna enciclopedia que no hi ha cap tota al mateix lloc XD

2a- Llibres classics que et fan comprar a lescola i no (els meus i els dels meus germans estan junts), 5 llibres dAgatha Christie i la serie de Harry Potter

3a- Dragon Ball, Slam Dunk, Togari, i premis de concursos i regals dentrada de salons, ah! i Ebichu XD

4a- Coses dels meus germans (ordenat XD), diccionaris varis

5a- Mandos GameCube (nomes dos que son els que utilitzem pel Mario Kart), caixa amb els mandos de Wii i el WiiWheel, el carregador de bateries de WiiMotes i porta CDS varis.

Sobre la taula...

Un cinturo que lhavia tret del penjador per treure un altre (el de sobre la taula es el que utilitzo pel treball)
I parides varies XD

P.D. Haure de fer una altra foto igual pero jo fora del mig de la prestatgeria XDDD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Hachi » 22 juny 2008 22:29

bueno com que feia temps q ningu posava fotus jo en posu unes cuantes

akesta d aki, es una fotu d ahir al mig dia, on surtim: la de la dreta la momoiro, la del mitg la nasariko i la de vermell jo, doncs be, vam anar a fer un picnic a la devesa, i estaven ajegudes a unes estoballes q a mes casi no i cabiem xD

Imatge

Imatge

una altre imatge, on podeu veure el menjar, el sushi fet x la nasariko

akesta fotu es d ahir a la nit ^^

Imatge

i x ultim una fotu jo sola

Imatge

perdo per editar tant, pero es que la pagina de imagesshack m anava molt lenta i malament U.u
Hachi l’ha editat per darrera vegada el dia: 22 juny 2008 23:27, en total s’ha editat 5 vegades.
Hachi
Ningyou no hime

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants