Tema per ferme un Blog

Per comentar frikades diverses ;)

Tema per ferme un Blog

EntradaAutor: Dharc Itram » 26 maig 2009 14:41

Pensava en ferme un Blog, ja ke encara no en tinc cap i m' agradaria ke m' aconsallessin kin es el lloc mes comode on muntar-lo, els ke reben mes visites, ke tinguin bones critikes, siguin interessants, etc... i ke em recomaneu per ke desperti l' interes d' altres usuaris de passar-hi i aumentar (la gent nova, gent nova, gent nova, gent nova, gent nova, gent nova...).
Imatge
Avatar de l’usuari
Dharc Itram
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 50
Membre des de: 17 març 2009 17:57
Ubicació: fent un massatge als peus d' una noia

EntradaAutor: Elfangor » 26 maig 2009 16:02

No te'l facis. No, de debó. Un blog es una cosa personal, que fas perque vols sobre un tema que t'agrada. No obris un blog volguent fer-te famós i rebre visites. Tampoc ho facis perque "està de moda", o "tothom ho fa". Aixó és una tonteria i no funcionarà. Mai.

Ara, la decisió es cosa teva, si et fa gracia, tu mateix...
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Dharc Itram » 26 maig 2009 16:31

Gracies per la teva opinio i recomanacio Elfangor. la meva pregunta per tu es: t' has fet un Blog Elfangor?

Mirant el teu perfil veig ke hi ha un enllaz del teu Blog, aixi ke respectan la teva opinio no mirare el teu Blog per ara, si creus ke no portan res de bo.
Dharc Itram l’ha editat per darrera vegada el dia: 26 maig 2009 19:51, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dharc Itram
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 50
Membre des de: 17 març 2009 17:57
Ubicació: fent un massatge als peus d' una noia

EntradaAutor: koroki » 26 maig 2009 19:17

Opino exactament el mateix que l'Elfangor. . .

Sembla que l'unic que vulguis son visites.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dharc Itram » 26 maig 2009 19:44

Mmm, veig ke es un assumpte força tipic aixo de tenir Blog, com si es tractes de futbol, fumar, beure alcohol, etc...

Nota: Si va pels mateixos trets pues millor se sabi y no fer-ho.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dharc Itram
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 50
Membre des de: 17 març 2009 17:57
Ubicació: fent un massatge als peus d' una noia

EntradaAutor: Elfangor » 26 maig 2009 22:21

Jo em vaig fer un blog perque em venia de gust escriure coses meves que miressin els meus amics. Explico la meva vida. No busco visites, no espero que tingui éxit, escric el que em dona la gana i no temes que cregui que puguin agradar a la gent.

Jo no he dit en cap moment que els blogs no portin res de bo. Tu has demanat com fer un blog que tingui éxit, i jo t'he dit que no intentis fer un blog només per tenir éxit, o perque estigui de moda, pero que si ho vols intentar, tú mateix. Ara, si després el blog no te éxit, no et queixis, perque es molt més probable que no en tingui que no pas que sí que en tingui.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Dharc Itram » 27 maig 2009 10:30

Entezos, deixan de banda l' exit (ke es el menys important de tot) amb ke sigui visitat per 4 curiosos l' any ja es fa el fet, ke la veritat se ke l' exit no es facil d' aconsegui i ke a mes a mes, es per veure si trobo mes Adeptes a l' Otaku com nosaltres ke siguin per on visc, encara ke crec ke Maki es l' unic ke hi havia per akell raco de mon, pero per prova eh pensat ke podria haveri una infima possibilitat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dharc Itram
Li agrada el Manganime
 
Entrades: 50
Membre des de: 17 març 2009 17:57
Ubicació: fent un massatge als peus d' una noia

EntradaAutor: Elfangor » 28 maig 2009 10:35

Un blog no et servirá per trobar "gent a prop d'on visc". A tot estirar, si fessis articles interessants, podries trobar gent nova. Pero busques algo massa concret, per aixó seria molt més útil obrir una pàgina web amb forum i organitzar coses pels voltants d'on vius(com aulamanga fa a Girona).

Si el que vols es trobar frikis nous en general, sempre pots intentar fer articles sobre manga o anime que hagis vist. Tot i que sempre la gent anirà primer a la wikipedia. Altra opció, es estar completament al dia de les novetats al Japó i a Espanya, i fer posts diaris al respecte, com Uruloki fa amb el cinema, pero aixó implica una gran cantitat de feina i temps.
Imatge
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 05 juny 2009 19:43

Si t'han decidit estàs a fer-te un blog, et recomano Wordpress, però concordo amb l'opinió de l'Elfangor.
Avatar de l’usuari
MiraiMaki
Necessita Manga per viure
 
Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World


Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants