Un jugador del WoW controla 36 personatges alhora

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

EntradaAutor: neodark » 23 oct. 2008 08:37

36? que patetic cuan em vai viciar al wow jo portava 100 xd.

No se, crec que si una compta ya fa mal 36 buff xd pobret.
neodark
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Dobok San » 23 oct. 2008 09:32

HaganeNo_Edward ha escrit:Bah, no sou persones, sou woweros XD no sabeu pas lo que és bo i lo que us perdeu XD. Realment tant de jugar a un joc amb una qualitat gràfica tan deficitària acaba atrofiant alguns sectors cerebrals, com el de la parla i la voluntat (si és que existeixen) i per això dieu aquestes coses sense sentit XD GW 4EVER!!

I no em sortiu amb allò que se sol dir: Ei, que hi juguen més de 6kk de persones d'arreu del món, per tant... "NO ES COINSIDENZIAAAAA...!!!!" pk per akestes coses ja tenim a monsieur Iryon XD

Se que has de defensar el teu joc i ho comprenc, tot i que estiguis equivocat xDDD. Abans de jugar al WoW i altres MMORPG que he probat, vaig estar jugant un temps al GW, al primer de tots i despres al Factions... puc dir que el primer m'aradava molt, pobret no sabia lo que era un mmorpg per aquells temps. Pero amb la sortida del factions, ja em vaig acabar de rallar del tot d'aquell joc i de les seves extenses limitacions, i cal dir que no és un mmorpg i suposo que per això el vaig aburri tant. Nose per mi, per fer una comparació, posaria que el gw vindria a ser un poble de 500 habitants, i el WoW vindria a ser Barcelona xDDD
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: MiraiMaki » 23 oct. 2008 09:39

Re, Ragnarok rules i s'ha acabat la discusió XDDD
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: neodark » 23 oct. 2008 12:21

Aviam jo he probat tots els que hi han, i per mi el wow continua sent dels millors, per que te molt de suport s'actualiza continuament i te mil coses per fer.

Ara si vos ser alguna cosa en el joc olivida la teva vida social , de quedar per la nit amb gent etc.

Aixo si que no val la pena i es el gran defecte que te.
neodark
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 23 oct. 2008 21:30

No és per res po jo tb he jugat a alguns altres mmorpg i sincerament, si un bon joc d'akest gènere s'ha de basar en un joc individualista i que per lúnic que serveix un equip és per fer "bultu" per ser més gent i pegar més i sí, portar un tiu k et tira buffos i canta quatre cançonetes per fer veure que de tant en tant cura a algú, pos em kedo amb el guild wars que realment és un joc per equips on un sol personatge no fa absolutament res seriòs sense l'ajuda de , com a mínim un equip de bots (k és molt trist no tenir gent amb ki passar-te les missions d'élite XD) ben pensat com per poder-te donar un bon suport XD. Potser sí que li falla el PVP po això el gw 2 ja ho arreglarà, tot i que sincerament, tampoc és una errada tan gran com per carregar-se el joc.

P.D: I lo que dieu que el gw és un poblet i el wow és barcelona... Hi estic totalment d'acord, perquè si una cosa és certa és que lo únic bo que ha tingut el wow és una excelentíssima campanya publicitària que és capaç d'enganxar a les persones a un joc d'estètica i capacitat gràfica deficitàries. XD

(K consti k ho dic amb tot el carinyo i amor i apreci k els hi tinc als woweros XD. Lo que passa és k em fa ràbia pk tothom parla del wow po hi ha un munt més de jocs mmorpg amb tots els de la regla k són 50kk vegades millors tant gràficament, com per extensió, com per jugabilitat, com per moltíssimes altres coses però, sembla que només existeixi el wow XD)
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Dobok San » 23 oct. 2008 22:49

Uooo no pensava que basaries alguns dels teus arguments en la cualitat gràfica... jo et tenia per algú entes en videojocs com per dir algo així...(muahahaha xDDD)

No se, jo parlo del WoW perquè és el que jugo ara i et dic que l'únic que pots fer sol al WoW és fer quests normals i et diria que aixó és un 20% del joc. Llavors, no se... segons la gent diuent que el millor mmorpg és el Eve Online... i realment jo l'he probat i axiò d'anar amb naus no va per mi.

Jo feia la comparació de poble petit i barcelona per fer una comparació amb el que pots fer i hi ha en el gw i el que pots fer i hi ha al WoW. Jo és que una cosa que valoro molt en un joc de rol és la caracterització i la personalitat que li pots donar a un psj, i nose en el Gw cada 2 minuts veia algu exacta a mi, la mateixa cara, pentinat, armadura, etc... al WoW no m'ha passat mai, i una cosa que no m'agrada del Gw és l'inexisten high end, lo rapid que pujes a nivell màxim i sobretot el fet de que tot esta instanciat, aaaah i que no pots nadar, saltar i has de seguir un cami prefixat xDDDD

PD no acabarem mai pq tots escombrem cap a casa xDD
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 23 oct. 2008 23:23

PD no acabarem mai pq tots escombrem cap a casa xDD

Veus amb alguna cosa sí que coincidim :P XD

P.D: GW 4EVER XDXD
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

EntradaAutor: neodark » 24 oct. 2008 09:58

una pregunta Dobok San en quin server jugues i amb quin nick per casualitat...

I referent a la discusio, en aquest tipus de joc es mes important una bonca publicitat per que estigui plagat de gent, que els grafics etc.

No deixa de ser un joc massiu online, per algo ha de ser massiu xd.
neodark
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 24 oct. 2008 11:46

No deixa de ser un joc massiu online, per algo ha de ser massiu xd.

Si volieu massificació, pk no us vau passar pel galaxies ara fa 3 o 4 anys?

[Ho sento po és k sentir parlar del wow m'exalta i no només per la capacitat gràfica que a fi efecte al final tampoc importa massa (només cal basar-nos en sagues i jocs com mega man, buscaminas, metal slug, o la gran majoria de les primeres aventures gràfiques, etc^n... per tenir clar que entreteniment no va lligat a gràfics. Però siguem realistes, hi ha un mínim que es pot exigir a certs jocs XD) sinó pel gran nombre de fans afèrrims que el defensen a mort quan té força que desitjar XD]

A més, mai he estat gaire fan d'això que es fa d'anar pagant cada mes + o - uns 13 euros per jugar a aun joc. I lo de les expansions del gw no és excusa, 40 euros per una expansio que surt al cap de 8 mesos, no equival al paston que et deixes en 8 mesos amb el wow, galaxies, AoC, Warhammer, TLOTR, etc... (Sí sóc una mica rata, què passa XD)

P.D: K consti que sóc bastant fan de la saga warcraft, po haig de dir que per mi la ovella negra de la secuela és el wow. (Es nota? XD) En fi, sé que no us faré canviar d'opinió ni és la meva intenció, i sé que tampoc em fareu canviar d'opinió a mi, cosa que també espero que no intenteu XD Po aquesta és la meva opinió sobre "el millor MMORPG del món mundial" :twisted:
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

EntradaAutor: neodark » 24 oct. 2008 13:47

Que consti que soc un ex jugador hardcore del wow, i ara li tinc força mania.

Pero aixo no treu que aquest joc ha mogut persones per algo.

El star wars aquell galaxy ..era el que era un server barrejat amb tots els paisos i que la quota del mes no era 12 sino 20? Xd

Aixo ho respondria.
neodark
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: MiraiMaki » 24 oct. 2008 17:23

Quan treguin el Dragonball Online s'acabaràn les disputes (o això m'agradaria a mi pensar XDDD).
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 24 oct. 2008 17:35

Aquest és un dels debats eterns que mai acaben, per tant millor ho deixeu en que és qüestió de gustos i que no podreu convèncer l'altre de res XD

Jo no hi entenc, però millor no donar l'argument de que "si tanta gent hi juga, ha de ser bo", no perquè no sigui així (no ho sé, no em van els MMORPG) sino perquè sabem que no funcionen així les coses. Allò més popular té perquè ser superior a altres coses que no ho són tant.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 24 oct. 2008 22:19

El star wars aquell galaxy ..era el que era un server barrejat amb tots els paisos i que la quota del mes no era 12 sino 20? Xd

Els 2 mesos k hi vaig estar jugant em costava igual k el wow, uns 13 euros, mai 20, t'ho garantitzo i les meves factures també.
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

EntradaAutor: Dobok San » 25 oct. 2008 14:12

Bueno el fet de pagar per aquests jocs es resumeix, en la seva atenció 24hores amb els GM's, les constants actualitzacions que van fent sense necessitat de treure una expansió i sobretot pel manteniment d'uns servidors on surts a fer una volta i et troves gent, o estas a una ciutat i tant poden haver-hi 20 persones com 10000.
Jo al principi tampoc volia pagar per jugar, però al final he vist que val molt més la pena, nose entenc que t'agradi el GW si és el que esperes d'un joc online, però jo vaig desisitir d'ell perquè em quedava molt molt molt petit i les limitacions que té van poder amb mi, però això no treu que sigui un bon joc.

Referent als meus pj's al WoW, et posaré la llista ^^
Filauria (night elf rogue 70) Dun modr (no hi jugo mai, però va ser el meu 1er personatge)

Dobok (tauren druid 70) Shen'dralar (és el meu main)
Dobbok (undead rogue 64) Shen'dralar (amb el que mes jugo ara)
Aquests 3 no els toco gairebé mai:
Kurtis (troll hunter 60) Shen'dralar
Rasplas (orc warrior 60) Shen'dralar
Vilgefortz (blood elf mage 30) Shen'dralar

I més alters sense importància.
Dobok San l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 oct. 2008 16:21, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

EntradaAutor: Jako-kun » 25 oct. 2008 14:40

Tauren and Forsaken (undead) FTW!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

AnteriorSegüent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants