Pero la flipada de la gent amb el joc es epica. Penjo unes fotus que he trobat per eol, surtides de forochonis o forocoches xD

Feia MOOOOLT que no veia tant de hype en un joc...
Kimy ha escrit:La gent és sobra moltíssim amb els jocs. Jo vaig pensar en comprar-lo, però que no sortís amb pvp em toca molt els collons ( segur que Blizzard ens fa pagar per a una nova mena "d'expansió" o una cosa així).
Cal dir que va cridar-me molt l'atenció el fet de que puguis vendre items del joc per diners reals, ara be, els de Blizzard han estat llestos i ells s'emporten com una especie de comissió.
koroki ha escrit:Kimy, no hi ha limits. En el WoW hi ha gent que compra personatges fets. Els famosos farmers. Només fan això més "legal"
Konata ha escrit:Però aixo és el que passa amb qualsevol vici, no nomès amb el WoW ><
koroki ha escrit:Konata ha escrit:Però aixo és el que passa amb qualsevol vici, no nomès amb el WoW ><
Esta clar, pero trobo que amb el WoW es encara més trist. No hi ha cap subtancia quimica adictiva xD
I si, la gent que utilitza xinofarmers son de lo pitjor. Tot i que en el WoW, quant estas a nivell maxim sempre m'han dit que comença un "altre joc", no?
You smell like if someone took a dump on a butt.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants