XIII Saló del Manga

Per remarcar tot tipus d'activitats relacionades amb el MangAnime o Japó que es facin al territori.

EntradaAutor: Airin_Reika » 04 ago. 2007 13:11

Si bueno jo se que tothom anira de Suigintou pk visito un forum de cosplaybastant bo i tothom esta demanant consells per anar de Suigintou al salo d'aquest any...TT_TT depressio!!!!!
Imatge
Airin_Reika
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 187
Membre des de: 19 jul. 2007 22:23

EntradaAutor: Jako-kun » 04 ago. 2007 16:28

nu xe......mmmm......de kin tens mes pensat anar si no es de Suigintou¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 04 ago. 2007 16:48

Molta gent pensa diu intenta, peor no fa ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taishi » 05 ago. 2007 02:22

Codi: Selecciona’ls tots
      -sys/-`                    .:+sdNMMMMMMMMMMmMMMMMMMMMMMMMMy`   :NMs         `d
                          `-/oydNMMMMMMMMMMMMMMM+NMMMMMMMMMMMMMNmd`  `omm          -`
                    `-/ohmNMMNNNmdyssshmMMMMMMMMNMMMMMMMMMMMMMMMN-     .o.           
              .:+shmMMMMMMNNNms:`  .-/++sdNMMMMMMMMMMMN+sdMMMMMMd        /           
       `-/oydNMMMMMMMMMMNNMd/` `/ymNMMMMMMNmdNNMMMMMMMMm- :hMMMMMo       +           
     smNMMMMMMMMMMMMMMMNMN+` .smMMMMMMNMMNNMmhhmdhMMMMMMMms//sdNMM:      o. `--.`   
    .MMMMMMNdNMMMMMMMMNMM/  +dMMMMNmMMMmNMmmMNhdyNMMMMMMMMMMMNNNMMm`     ++  `-+o:   
    oMMMMmy.`hMMMMMMMMNMh  oMmMMdMMmNMMMdNNdmMdsyNMMMMMMMMMMMMMMMMM+     oh         
    mMMM+`  yNMMMMMMMMNMs :MMmNMmhMmdNMMNyNdmNMhymMMMMMMMMMMMMMMNMMm     yM`         
   -MMMo   :NMMMMMMMMMmmh`+mmNdmNdhmdhNMMyo+yNdNmmdmMMMMMMMMMMhhNMMM:    sN/         
   sMMh  `yNMMMMMMMMNddNm++hNNhhNmy+oydNNmohdmmmMNNmMMMMMNdy+/hMMMNd/   .NMy         
   mMN. -mMMMMMMMMMMNhmdhydohmdhy///sNNMNMNNhdMmmhs+/:-..``-oyyo/-.`  ` sMMN         
  :MMy /NMMMMMMMNmmmNMhyMyNmyhdNNmdmmNMMMNMNdMMm+`         ``     `:s ..NMMM:       
  yMM:/NMMMMMMMMdydNMMNdMhNNmhdNNmmmmNMMMMNd+hMNh              `:smNM`.yMMMMs       
 `NMM/NMMMMMMMMMMMMMMMmNNMyMNNdhmNmmNNNNNso` .mMd`           `.----.. `/oydmd       
 :MMNmMMMMMMMMMMMMMMMNdNmNhddhyNdMMNhsyyy.    /Mh:              `-/os/dmmmmNN-       
 yMMMMMMMMMMMmhyso+//-......`  :hmmMNy-` :+:.` hy-             `.:/osydmmNMMMo       
`NMMMMMMMMmhyhdmNmy/.           `/yhdmh+-oNhhd:/o      `+ysoo+++shdmmmmmNmNNMd       
:MMMMMMMNdmNMMMm+.                `-ooyhdydNs/o-.       -MMMMNNNNNMMMMMMMMMMMM.     
yMMMMMMNNMMMMN+`                     `-::oym+-/y        -dNNMMMNmNNNMMMMMMMMMM+     
NMMMMMMMMMMMd-   .`                      ``+ymdm         sMNmNMMNNNNNMMMMMMMMMh     
MMMMMMMMMMMs` `:o.                          `-os`        sMMMNNNNMNNNmNMMMMMMMM`     
MMMMMMMMMm/`-odh.                                        `oNMMMNmNNNMNmMMMMMMMM/     
MMMMMMMms/odNMh`           ``                              /mNMMMNNNNMNmMMMMMMMy     
MMMMNNhhdMMMMd`    `       sd                          .`   .smNMMNNmNMdMMMMMMMN`   
MMMNNNMMMMMMN-   `/-      /NMo`       `                `.`    -ymNMmNmMmMMNdmMMM:   
MMMMMMNMMMMMo   -hs     `sMMMNy`      -ys:               `      :hmNNdMNMMMhyhmMs   
MMMMMMsNMMMh` -sNN`   `+hMMMMNMh:      oMN+                      `/+shNNMMMMMMMMm   
MMMMMMmNMMh.:hmmMo  `+mNdMMMMNMNN.     oMM/          ``               .:ohmNMMMMM-   
MMMMMMMMNs+dMMMdd``:dMMNmNMMMmdMmy     +NN.          `h-`                 `-/+shd+   
MMMMMMMmdNMMMMMy.:hMMMMNNmMmy+mMmM-    .mN/           mNh-``                         
hNMMMMMMMMMMMNy+hmMMMMMMdo:.+mMMmMd`    /m:         `-ydo-/+:`                       
 `:odNMMMMMMmdmNMNmMMMMy:-/hMNMNNmM+     o`      `-ohhsNm-mmhh://.`                 
 `   ./smNMMMMMhmMMmNMMNNMmNNMNNMNMm           `+dNmo` yoyMMNNyNNmy/.               
 .+`     ./ymNMNhMMMNNNMMMMmNNNmNmMM.        .sNMMd-   `-hNmNNNds/-`                 
  :d/`       -+hNMMMMMMMMMMMMMNmMmNN/      .sNMMMs`     +hho/-`               `     
   :mmo.        `:ohNMMMMMMMMMMmNmMMh-   `oNMMMM+                          `os.     
    `sNd:           `:odNMMMMMMMMNNNMM- /mMMMMN/                          -yMd`     
       -:               `/smMMmNMMMMNh`yMMMMMM/                          sMMMs       
              ``            ./-mMMMMm/:NMMMMMo                          +MMMy`       
              `h.               -/:`  /NMMms:                          +MMm:         
               -/                    /MMMy.                           sMm+           
                `                    -oyo`                          -hh/             


Suigintou
Avatar de l’usuari
Taishi
Puella Magi
 
Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Palex » 05 ago. 2007 03:00

No sé si sóc jo però m'ha costat pillar-ho, em dieu que és el Ryuk i també m'ho crec XD
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Taki » 05 ago. 2007 11:26

Doncs jo ho he vist força clar XD Però vaja...

Això que diu l'Airin també em va passar a mi. En pocs mesos Rozen Maiden s'ha posat moooolt de moda.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 05 ago. 2007 15:17

Jo diria que es culpa del manga, molta gent sa interesat per la serie.

Pero vaja, fa ANYS que la serie es va posar al frozen ù.u

Per ser taihi, m'encata (L)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ryuuzaki » 05 ago. 2007 17:14

Genial genial la sobredosi d'informació :D

Ara tocarà nar pensant de kin cosplay anar... vai un pel retrassadillu... ho se ù.ú... tan retrassat que quan he respost en aquest topic, ha passat d'anar d'informació relativa al XIIIè Salo del Manga... a parlar sobre Rozen Maiden xDD

Però bé... jo a lo meu ^^ (Repetir o no repetir el cosplay de "L"... potser hauria de canviar... i de no escriure el k estic pensant)
Justice always will prevail..
Imatge
Avatar de l’usuari
Ryuuzaki
Japan Fan
 
Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 06 ago. 2007 19:49

mmmm.....bona la "imatge" Taishi....XD

mmmm-...no se voleu tractar algun altre tema del Saló....u.u

mmmm...nu xe....comentar la merda k faran amb lo de dividir el la part de botigues, l'escenari de actacions i les projeccions......

la putada k trobo esk a mi les projeccions me a porten força fluixa....i l'escenari és el k està mes lluny del Saló amb botigues.....aixó m'ha putejat.....tampoc els costaria gaire (a aprt de dinars...XD) fer-ho en algun altre lloc tot junt com sempre ha estat.....u.u

k n'opineu¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 06 ago. 2007 22:24

Jo trobo be la idea de separar, ara be, si es cert que potser esta massa lluny.

Separar esta be, perque la gent suposo que acabara invaint el carrer, i al carrer hi ha mes espai respirable. A part a l'ajuntament de hospitalet encara els hi deu molar mes, mes gent al carrer mes gent consumint. Ara podrien haver buscat un lloc mes aprop, o haver muntat l'escenari al mitx de una plaça. Crec que lo ultim seria molt LOl i friki.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Palex » 06 ago. 2007 22:31

Jo sincerament ho trobo una cagada i un solució barata i cutre, ja que amb això ens demostren els organitzadors que no poden assumir un saló que cada any creix i creix per culpa de la seva difussió...

Sincerament: un recinte més gran!


Opinions!
Palex
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 10 set. 2006 21:54
Ubicació: Barcelona|Girona|Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 06 ago. 2007 22:43

seps....lo de la plaça resultaria masa LOL.....i al ser al carrer comporta k hi passi gent k no ens té massa simpatia....cosa k ens portaria problemes......sincerament....ja se k amb aket tema de la gent k ens odia soc molt radical xo us aseguro k ni ha...><

i lo de separar ami m'hauria semblat b si s'tercanviessin el lloc de les projeccions amb l'escenari, kedant l'escenari més aprop......u.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 07 ago. 2007 11:44

Palex ha escrit:Jo sincerament ho trobo una cagada i un solució barata i cutre, ja que amb això ens demostren els organitzadors que no poden assumir un saló que cada any creix i creix per culpa de la seva difussió...

Sincerament: un recinte més gran!


Opinions!


No crec que sigui aixo, organitzar en saben ara, Hospitalet paga molt per aixo . . .

Tot i aixi, no crce que els diners que els hi doni ara Hospitalet els arregli una mala imatge que estan agafant any rera any. Cada vegada es converteix mes en un lloc per passar-lo malament i això al final farà perdre "clients".
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 05 nov. 2007 23:32

borro l'anterior post meu sobre les coses del Saló per poder escriure sense por a fer double-posting.....aviat semblarà una crema/caça de bruixes.....i jo sóc l'únic...T.T....i multiplicat per cinc...XDDDD...nah es conya...^^

pos res posar les coses k em vaig pillar al Saló i espero k la resta feu igual, ja k aket cop contavem amb bastantes novetats de series molt bones k tan sols coneixiem l'anime per aixó ho he trobat molt interessant^^:

Mangas comprats: nº1 de BO-BOBO, nº1 de Kurosagi "Servicio de entrega de cadaveres", nº1 de School Rumble, nº1 de Tutor Hitman Reborn! i nº5 de D.Gray-man x 2.....sips es molt trist, el vaig comprar dos cops, un el dijous i l'altre el dissabte, si algu fa la serie i li interessa el nº 5 li poso a bon preu^^....a part de k em farieu un gran favor^^

Mangas amb l'entrada: nº28 de Kenshink i nº1 de KoiKoi7......tot i k mai ho faig perk conservo l'entrada com a record, l'excusa és k aket cop un dia la vaig comprar amb servicaixa pos la entrada groga i k es vagi descolorint pos no em fa gaire ilusió, i l'latre es pek m'en vaig trobar una pel terra i la vaig canviar...^^

Merchandising vari: poster de Death Note (Light i Ryuk) i poster amb els kuatre Super Guerrers de Bola de Drac....el visor vermell i el visor verd de Bola de Drac......siiiiiii...el vaig trobar i ames bon preu k a internet...^^....i despres un Moguri de Final Fantasy molt moooooooono!!!!!......es tan maco!!!!!!....^^

.....ale ara us toca a vosaltres^^
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 06 nov. 2007 09:16

Figura de l'Asuka i figura de la Rei a conjunt, figura de ¿¿??, nº1 de Kurosagi, nº5 de D.Gray Man, el manga de Pesadilla antes de navidad... iiiiiii no em vé al cap res més XD Poc consumisme perquè no hi havia gaire res de Haruhi ¬¬

Però hi ha coses millors que m'emporto a casa no materialment ù.u Sempre recordaré el noi aquell que em va demanar que li donés la mà quan vaig baixar de l'escenari XDDDD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

AnteriorSegüent

Torna a: Activitats externes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron