Lovely Complex serà publicat per Planeta

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Lovely Complex serà publicat per Planeta

EntradaAutor: Jako-kun » 23 gen. 2008 17:38

L'editorial Planeta ha confirmat que ha adquirit els drets de "Lovely Complex" de Aya Nakahara, encara que no hi ha una data prevista per al seu llançament. Lovely Complex es va publicar en la revista Betsuma, de l'editorial Shueisha, entre 2001 i 2006. El manga consta amb 17 tomos, una pel·lícula d'imatge real i una sèrie d'animació de 24 episodis.

Sinopsis: Risa Koizumi té 15 anys i medeix 172 cm, una alçària molt per sobre de la mitjana japonesa. Atsushi Otani va a la mateixa classe que Risa i medeix 156 cm, el que està per sota de la mitjana per a nois. Ambdós formen la famosa parella de la classe 2-1 o "All Hanshin Kyojin", les seves contínues discussions fan que tot l'institut (incloent als professors) els vegin com un duo còmic. Farts que la gent dongui per fet que són parella i d'estar sempre junts, decideixen ajudar-se mútuament per a trobar parella. Però sembla que no se'ls dóna molt bé, i Koizumi comença a adonar-se que sent alguna cosa per Otani, encara que ho negui a tota hora. Igualment sembla que Otani també sent alguna cosa, però ell és un tossut i mai ho admetria.

ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 23 gen. 2008 19:40

Espero que sigui dels de 5'50... XD N'he sentit coses bones i m'agradaria fer-me el manga.

Tot i que fa dies que ho sabia ù.u Vas lent copiant notícies eh...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 23 gen. 2008 19:56

Taki ha escrit:Espero que sigui dels de 5'50... XD N'he sentit coses bones i m'agradaria fer-me el manga.

Tot i que fa dies que ho sabia ù.u Vas lent copiant notícies eh...


es fa el k es pot.....¬¬....serà per la competència que tink aki...¬¬
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dj_Aleix » 23 gen. 2008 20:17

Jo poder me'l faré:)
L'anime em va agradar, aixií que segur que el manga també estarà bé. 8)
Dj_Aleix
Japan Fan
 
Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 24 gen. 2008 14:50

Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:Espero que sigui dels de 5'50... XD N'he sentit coses bones i m'agradaria fer-me el manga.

Tot i que fa dies que ho sabia ù.u Vas lent copiant notícies eh...


es fa el k es pot.....¬¬....serà per la competència que tink aki...¬¬


És conya home si aquestes coses les dic només per picar-te XD
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47


Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron