Bé...mmm... hola XD. Em dic silvia, però el meu nom otaku es Haruna Yukimura, bé la gent normalment em diu Haru-chan, o simplement Haruna ^^. De animes, m'agrada molt el Chrono Crusade, Chobits, Hana yori dango, Paradiss kiss, Wonderful days, Majin Tantei Nougami Neuro, B Gata H Kei, Mai Hime, Kiddy Grade, Lovely Complex, Inuyasha, Trigun, Full metal panic, Bokurano... ara que hi penso... diria que són massa per ser els preferits no? ^^'....Mmmm... que més, ah si, soc fan del yaoi, yuri, hentai, tentacle rape...y tots els subgèneres que existeixin xDXD De musica, m'encanta vocaloid, però m'encanta la Megurine Luka, és preciosa *-*. En el meu temps lliure, bàsicament dibuixo, dibuixo, i emmm... dibuixo? XDDD I no, no dibuixo tan bé com us podeu imaginar, per molt que em passi la major part del dia dibuixant u.u'. Mmmmm... que més puc dir... Ah si, m'encanten les geishes, son precioses, i m'agrada el sushi, i els meus cantants preferits japonesos són Suara i Miyavi <3_<3, i com a grup preferit, Malice Mizer ^-^. Bé per ara es tot...no pensava que hi havien tantes coses de mi que es podrien explicar... xDDD
*reverencia* Espero que em cuideu bé d'ara endavant ^-^