Konichiwa minna ^-^!!!

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Konichiwa minna ^-^!!!

EntradaAutor: Haru-chan » 08 gen. 2011 13:07

Bé...mmm... hola XD. Em dic silvia, però el meu nom otaku es Haruna Yukimura, bé la gent normalment em diu Haru-chan, o simplement Haruna ^^. De animes, m'agrada molt el Chrono Crusade, Chobits, Hana yori dango, Paradiss kiss, Wonderful days, Majin Tantei Nougami Neuro, B Gata H Kei, Mai Hime, Kiddy Grade, Lovely Complex, Inuyasha, Trigun, Full metal panic, Bokurano... ara que hi penso... diria que són massa per ser els preferits no? ^^'....Mmmm... que més, ah si, soc fan del yaoi, yuri, hentai, tentacle rape...y tots els subgèneres que existeixin xDXD De musica, m'encanta vocaloid, però m'encanta la Megurine Luka, és preciosa *-*. En el meu temps lliure, bàsicament dibuixo, dibuixo, i emmm... dibuixo? XDDD I no, no dibuixo tan bé com us podeu imaginar, per molt que em passi la major part del dia dibuixant u.u'. Mmmmm... que més puc dir... Ah si, m'encanten les geishes, son precioses, i m'agrada el sushi, i els meus cantants preferits japonesos són Suara i Miyavi <3_<3, i com a grup preferit, Malice Mizer ^-^. Bé per ara es tot...no pensava que hi havien tantes coses de mi que es podrien explicar... xDDD

*reverencia* Espero que em cuideu bé d'ara endavant ^-^
Fitxers adjunts
197944.jpg
Imatge
Haru-chan
Li agrada el Manganime

Entrades: 27
Membre des de: 08 gen. 2011 00:32

Re: Konichiwa minna ^-^!!!

EntradaAutor: koroki » 08 gen. 2011 14:05

Boneeees !!

La imatge mola molt ò.ó

Veig bon anime en el teu historial xD Molt es nou ò.o esta bé ò.ob

El/la cantant Suara no la conec, es bona ô.o ?

Quina canço t'agrada de malice mixer ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 08 gen. 2011 15:08

Benvingudaa haru-chan <3

Wowo, quans animes que t'agraden. Jo també sóc una fan de vocaloid *__*
Espero que t'ho passis per aquí i veure't per les activitats!!

PD: La imatge de la Luka mola molt ^^
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Sanse » 08 gen. 2011 15:40

Haru-chan ha escrit:soc fan del yaoi, yuri, hentai, tentacle rape...y tots els subgèneres que existeixin

O.o

Em caus bé.

Bueno, parlant en serio, benvinguda, esperem que t'ho passis bé per aquí xD.

A part, com vas coneixer la associació? Estudies a la UdG o ens has conegut per un altre lloc? D'on ets? Quina edat tens?
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Hachi » 08 gen. 2011 15:44

Crec que la haruna és la noia que va guanyar el karaoke del nadal otaku, oi? xDD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Airún » 08 gen. 2011 20:56

Benvinguda!!

Et cuidarem molt bé ^^

A mi de vocaloid també la que més m'agrada és la Luka (de fet i vaig anar de cosplay d'ella :3). Hi ha moltes series wais en el teu historial, Hana Yori Dango una de les primers que vaig tenir en manga xD

Passat-ho molt bé per aquí i a disfrutar molt i gaudir de les activitats, on t'hi esperem ^^
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Haru-chan » 08 gen. 2011 23:20

O.O.... Quanta gent que ha contestat....emm... ho reconec... m'he quedat sorpresa ^//////////^, be vajam.... pas per pas siusplau xDXD
Be l'anime no és nou que diguesim, la majoria son desdel 200 fins al 2004? mes o menys ^-^ per dirho d'alguna manera, son els animes de la meva infantesa? XDXD
La cantant Suara es genial, m'encanta la seva veu, i si t'agrada la musica tranquila, pero amb una veu potent es genial! ^^
La meva preferida de Malice Mizer? mm.... no n'hi ha, totes m'agraden, o millor dit m'encanten! Llastima que ja no estiguin junts... era un grup genial... y.y

Conec la assosiacio desde fa moltisim, el problema es que no coneixia la gent que la he conegut a otakuchristmas ^^i a mes a mes em feia vergonya crearme un compte aqui... gomen >////////////<

Xiii, soc la noia que va guanya el concors de karaoke, i el proxim dia que feu una trobada, que ja se quan es, el tornare a guanyar amb un ending de Bleach jo jo jo XDXDXD

wooooooo un cosplay de Lukaaaa!!!! crec que t'estimo *-* XDXDXD sempre he somiat en ferme un.... pero be....jo no en ser fer de cosplays T_T. El meu primer manga no va ser Hana yori dango, però si que va ser el primer anime, que m'ha encantat, tot i que Hana yori dango, Chobits i Chrono Crusade, estan en el mateix nivell xDXD

Gracies a tots per donarme una benvinguda tan gran!! Haru-chan se sent molt feliiççç!! ^-^ Sobre les vostres activitats... be diguesim que la Udg esta una miqueta lluny d'on visc, per tant... ma mare com que esta en contra de la cultura japonesa, i del meu fanatisme... no em vol portar.... pero us asseguro que mes dun cop, he vulgut venir, fins i tot per la cerimonia del teu que heu fet T_T m'encanten les cerimonies del teeee TT____TT!!!

Mmm... Be per ultim XDXD Tinc 15 anys, no se si et conec Sanse, al menys que hagis estat al nadal otaku...? Visc a Pont Major, i vaig al Institut Narcis xifra i faig 4t d'ESO ^-^

P.D: Perdoneu les faltes d'ortografia, tinc mania als accents i per anar mes rapida, em deixo comes, o guionets... ah i a sobre potser hi han paraules que no se com s'escriuen... Gomenasai >.<
Imatge
Haru-chan
Li agrada el Manganime

EntradaAutor: Jako-kun » 08 gen. 2011 23:21

Hoi hoi!!! Benvinguda....una altre Luka-fan mola mola!!!!

De les series que has dit, potser no son les meves preferides però les conec totes i la majoria les he vistes XD

Pel tema del hentai només una cosa: hentai alternatiu FTW!!! XDDDDD

I per la resta, aquí et cuidarem tan bé com pogem, estigues atenta a les activitats i aviat ens veurem XD

Nomé sme queda despedir-me com millor ho sé fer, amb una imatge d'en Dio de Jojo's Bizarre Adventure XD!!!:
Fitxers adjunts
1224966239988.jpg
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Haru-chan » 08 gen. 2011 23:23

eto.... crec que m'he passat.... gomen, gomennn >.< i a sobre no em surt la signatura T_T
*chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..... Haru-chan s'ha mort de l'estres*
Imatge
Haru-chan
Li agrada el Manganime

EntradaAutor: koroki » 09 gen. 2011 00:58

Si es raru lo de la signatura, on l'has penjat >< ?

Home, animes del 2004 per mi son nous, fan poc temps xD Per mi vells son dels 80/90 xD Pero he dit nous perque hi ha B Gata H Kei o Lovely Complex xD

I la teva mare es dolenta T_T a la de coses ways que fem xD Has de dir-li que som universitaris seriosos ò.ó sempre queda bé xD (tot i que no tots som universitaris, ni molt menys, pero queda super madur i way).
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 09 gen. 2011 01:02

Has posat la singatura al mig de però junt??

I d'animes d'aquesta temporada o recents que t'agradin?? A mi tambe m'encanta chobits.

Realment la teva mare és molt cruel, t'hauria de deixar venir amb nosaltres, que et cuidarem bé <3
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Haru-chan » 09 gen. 2011 01:12

Home... jo d'aixo de signatures no se gaire, pero diria que ho he fet be.... es a dir, he ficat un URL dintre de .... puc a rribar a ser tonta per aquestes coses aviso u.u'

Si ho se que es cruel... pero que hi farem u.u

Animes d'aquesta temporada?... com ara kins?
Imatge
Haru-chan
Li agrada el Manganime

EntradaAutor: Hachi » 09 gen. 2011 01:17

Copia el que has posa't de signatura així et podem ajudar a posar-la bé i és mes fàcil ^^

Doncs els animes / mangas que hagis llegit o vist i que t'hagin agradat :D
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Haru-chan » 09 gen. 2011 13:48

Imatge

Mmmmm.... animes nous... potser el de Assato no Hoko, i de mangas el Merupuri, pero crec que aquest es bastant vell....bé i mhe tornat a llegir el de Vitamin, que despres l'autora va fer una altre versio pero amb el nom de Life, i be he intentat veure kuroshitsuji, pero el vaig deixar, despres el Demonbane, pero tambe el vaig deixar xD pero em queda pendent, i vaig començar a llegir fa dues setmanes el manga de Ladies vs Butlers, pero be u-u' ara esta per alla arrenconat en algun lloc de l'ordinador xDXD
Es que son molts que he començat i els he deixat o els he vist, pero no men recordo del nom... digues alguns que has vist o llegit a veure si jo tambe els he vist o llegit ^^
Imatge
Haru-chan
Li agrada el Manganime

EntradaAutor: Haru-chan » 09 gen. 2011 13:55

Imatge
Haru-chan
Li agrada el Manganime