Bones a tothom! ^^

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Hachi » 15 set. 2011 17:08

Si, potser. Jo crec que tornarà.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Kimy » 15 set. 2011 19:00

La mare que us va...
No em connecto un dia i em trobo que aquest post té 12 pagines!!!! xDDDDD

Konata, estic al grup A, el cruel destí ens ha separat ;__; igualment, a veure si parlem per privat o així, ens diem els horaris i ens veiem :D

Si no el dia 24 aniré segur a l'activitat que hi ha ^^ ( es el dia 24,no? tinc memòria de peixet xD)
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 19:02

Kimy ha escrit:La mare que us va...
No em connecto un dia i em trobo que aquest post té 12 pagines!!!! xDDDDD

Konata, estic al grup A, el cruel destí ens ha separat ;__; igualment, a veure si parlem per privat o així, ens diem els horaris i ens veiem :D

Si no el dia 24 aniré segur a l'activitat que hi ha ^^ ( es el dia 24,no? tinc memòria de peixet xD)

D:!!! Caca de la vaca! Si ho se m'agafo l'A xD.
Claaar ^^
El dia ni idea, jo es que ni memoritzo, no se quina clase de memoria és la que tinc...
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Kimy » 15 set. 2011 19:09

Si, ho acabo de mirar i es el dia 24 :D
És una llastima que estem en grups diferents, estem soles davant el perill T.T jo intento anar fitxant a la gent a veure si hi ha algun otaku/friki, però per ara crec que tots son força normals xD

PD: Heu de saber que normalment parlo castellà, jo aviso, que no tinc gaire gracia parlant català D:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 19:12

Kimy ha escrit:Si, ho acabo de mirar i es el dia 24 :D
És una llastima que estem en grups diferents, estem soles davant el perill T.T jo intento anar fitxant a la gent a veure si hi ha algun otaku/friki, però per ara crec que tots son força normals xD

PD: Heu de saber que normalment parlo castellà, jo aviso, que no tinc gaire gracia parlant català D:


Jo igual, el pitjor de tot és que a vegades em surt un accent andalus que no tinc quan parlo cata o angles, és una mica patètic(i a vegades em surt un accent hiper català quan parlo caste) :os_u-u:
En la meva clase hi ha chonis, estic un mica :omfg:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Sanse » 15 set. 2011 19:22

Kimy ha escrit:La mare que us va...
No em connecto un dia i em trobo que aquest post té 12 pagines!!!! xDDDDD

Es que ens vam emocionar i una cosa va portar a l'altra... I perque vam anar a dormir, que si no...

La meva pregunta és: t'has llegit les 12 pàgines?
End
Avatar de l’usuari
Sanse
Professor Pokémon
 
Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Kimy » 15 set. 2011 19:27

Siii, en la meva classe també ni han dos! Però sobretot n'hi han d'estirades xD

Ah si! No se si et sona veure una noia amb una motxilla amb ninos (estrelletes, arbres, nuvolets, estrelles...) de colorins, d'aquestes que es porten de costat, si la veus soc jo xD

Una altre cosa, et compraràs tots els llibres que diuen? Jo crec que alguns si que els compraré, però per a altres utilitzaré al meu gran amic internet.

Acabo de caure que tinc el teu horari en el full que ens van donar xD

La meva pregunta és: t'has llegit les 12 pàgines?


Si, m'ha fet gracia que em donéssiu per morta. I començo a pensar que aquest post més que a presentació hauria d'anar a offtopic xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 19:55

Perdona que no respongues! Estava de reunió veiniana, jo també tinc estirats(que a sobre anaven quasi tots als mateixos instis). No m'he fixat jo sempre vaig amb un bolso de desigual negre i gegant(ple de pels del meu gat), a veure si demà ens veiem, jo començo a les 9 ciencies polítices a la clase 1-C.
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Alice » 15 set. 2011 20:10

Bueno despres de llegir vaires pagines de conversa... xDDD Aprofito per saludar a la nova membre!
Benvinguda i espero veure't aviat, és genial veure gent nova per aqui^^.!
Imatge
Avatar de l’usuari
Alice
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 244
Membre des de: 23 maig 2009 22:34

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: koroki » 15 set. 2011 20:24

Bueno de chonics hi ha per tot arreu. Pero ja cauen, sobretot en dret. Si aguanten anys, un dia t'en donarás compte que han canviat xD ( a mi en quimica em va passar, tot i que abans no hi havia chonis).

La hachi te força llibres de dret. Crec que segueix un criteri segons si el profe explica i pregunta el que explica o directament pregunta del manual.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 21:08

koroki ha escrit:Bueno de chonics hi ha per tot arreu. Pero ja cauen, sobretot en dret. Si aguanten anys, un dia t'en donarás compte que han canviat xD ( a mi en quimica em va passar, tot i que abans no hi havia chonis).

La hachi te força llibres de dret. Crec que segueix un criteri segons si el profe explica i pregunta el que explica o directament pregunta del manual.


Espero que caiguin aviat, que fan un soroll D:
Mmm... Jo es que no m'empano de res de la bibliografia, pero ja faré segons vegi el que fa la multitud xD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Kimy » 15 set. 2011 21:41

Ja et buscare dema, si no es a les 9 a les 12/1, quan sortim xD
Per si no et trobo, anire amb pantalons curts i una samarreta negre amb una conilleta molt mona xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 21:49

Kimy ha escrit:Ja et buscare dema, si no es a les 9 a les 12/1, quan sortim xD
Per si no et trobo, anire amb pantalons curts i una samarreta negre amb una conilleta molt mona xD

Vale, jo... Potser amb una negra y uns short roses, pero no ho tinc decidit, ho hauré de pensar pel matí zombiment xD No em poso les lents de contacte i així si veus una tia amb ulleres mig perduda seré jo :P
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Kimy » 15 set. 2011 22:06

Ok!
Igualment buscaré la teva motxilla de desigual negre, gegant i plena de pels de gat xD Jo també porto ulleres, però soc incapaç de ficar-me lents de contacte, un cop vaig intentar-ho i vaig passar-me... uns 30 min. Soc un desastre :noemfotis:
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Bones a tothom! ^^

EntradaAutor: Konata » 15 set. 2011 22:12

Kimy ha escrit:Ok!
Igualment buscaré la teva motxilla de desigual negre, gegant i plena de pels de gat xD Jo també porto ulleres, però soc incapaç de ficar-me lents de contacte, un cop vaig intentar-ho i vaig passar-me... uns 30 min. Soc un desastre :noemfotis:

Jo es veu que tinc un do, vaig ser capaç de ficarme-las a la primera a la optica(Després però em va costar molt mes), pero fa com una setmana que anava amb preses i em vaig ficar la lent dintre de l'ull, o sigui que nomes es veia la punteta i em vaig cagar t'ho juro la meva amiga trucant el meu pare, pero al final em vaig posar a tocarme l'ull(mal fet) i va sortir disparada xD Encara que prefereixo les ulleres per nar comoda, total xD
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron