Trailer de Zelda, la pel·lícula (2008)

Comenteu tota la música que us agradi,les vostres pelis preferides, sèries, programes de televisió, etc.!

Trailer de Zelda, la pel·lícula (2008)

EntradaAutor: Jako-kun » 21 abr. 2008 13:26

[youtube]http://youtube.com/watch?v=ZzHxb4figFI&feature=related[/youtube]

no se si es veritat o k.....xo per ser fet per fans està bastant currat....i lo curiós esk no he trobat cap noticia en referent....ù.u.....wneu directament ni l'he buscada...XD

PD: fallos k hi he trobat----> en Link té cara maricona i bastant lleig...ù.u.....la Zelda apareix massa rollo verge de Montserrat.....en Ganondorf ès massa pelut pel meu gust (amb lo macho i crack k era en el Zelda de la 64...*O.O*)....apareix una k sembla una elfa del WoW......i no se.....tamb un detall es k l'aixada k es posa l'eskena el tio vell del principi k porta en Link a la ciutat és ultra-nova.....fallo.....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Xose » 21 abr. 2008 14:08

Segons la meva opinió, això si que és una pel·lícula viable per fer-la amb persones humanes... no com Bola de Drac...
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Avatar de l’usuari
Xose
OtaKing
 
Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: koroki » 21 abr. 2008 16:08

Doncs no se, jo no en faria una.

Pero te alguns efectes xulus la veritat.

Els actors no semblen els millors del mon, pero bueno û.u.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 21 abr. 2008 20:12

Suposo que si busques per ign.com torbaries alguna cosa, però posaria la mà al foc que és part del April's Fools Day mes que res pq és el dia 1 d'abril i curiosament s'estrena l'1 d'abril del 2009.
Aixi que m'inclino pq ing.com va voler gastar aquesta "broma" ja que el logo de nintendo no surt per enlloc i si fessin una peli de Zelda dubto que els actors fòssin totalment desconeguts i aquest Link...siusplau... xDD

En fi com diu en Koroki tenen alguns efectes currats, però no està fet per simples aficionats sino que ign.com està darrera de tot, i sobre dir que és una de les millors webs sobre videojocs del mòn ^_^
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 21 abr. 2008 20:32

Dobok San ha escrit:Suposo que si busques per ign.com torbaries alguna cosa, però posaria la mà al foc que és part del April's Fools Day mes que res pq és el dia 1 d'abril i curiosament s'estrena l'1 d'abril del 2009.
Aixi que m'inclino pq ing.com va voler gastar aquesta "broma" ja que el logo de nintendo no surt per enlloc i si fessin una peli de Zelda dubto que els actors fòssin totalment desconeguts i aquest Link...siusplau... xDD

En fi com diu en Koroki tenen alguns efectes currats, però no està fet per simples aficionats sino que ign.com està darrera de tot, i sobre dir que és una de les millors webs sobre videojocs del mòn ^_^


bona info Dobok, xo no entenc el k presenten o fan propmoció.......suposo k de la mateixa web no¿?
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 21 abr. 2008 21:36

Doncs a mi m'ENCANTA el trailer aquest, sigui o no real. Es posible que no segueixi exactament punt per punt l'argument del joc, pero no veig perque aixó hauria de fer que la peli fos menys bona(en cas que es fes, clar, com ja han dit es una broma).

El link m'agrada. De debó. No es un adonis. I? Jo crec que li queda força be. Fins i tot el barret no li queda massa ridícul(si algún fan alguna peli, espero que el barret el treguin, en serio). I tampoc veig res de dolent a que en Ganondorf tingui barba. No es com si aixó canvies radicalment el personatge.

Sigui com sigui, el video està curradissim. M'ha recordat al de Bola de Drac.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CAGHDThLwmk[/youtube]

Obviament, no es la peli, i els androides no s'han enfrontat mai al gran saiyaman, pero aixó no fa que el video sigui menys genial xDDDD
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Dobok San » 21 abr. 2008 22:59

Jako-kun ha escrit:
Dobok San ha escrit:Suposo que si busques per ign.com torbaries alguna cosa, però posaria la mà al foc que és part del April's Fools Day mes que res pq és el dia 1 d'abril i curiosament s'estrena l'1 d'abril del 2009.
Aixi que m'inclino pq ing.com va voler gastar aquesta "broma" ja que el logo de nintendo no surt per enlloc i si fessin una peli de Zelda dubto que els actors fòssin totalment desconeguts i aquest Link...siusplau... xDD

En fi com diu en Koroki tenen alguns efectes currats, però no està fet per simples aficionats sino que ign.com està darrera de tot, i sobre dir que és una de les millors webs sobre videojocs del mòn ^_^


bona info Dobok, xo no entenc el k presenten o fan propmoció.......suposo k de la mateixa web no¿?


Bueno no tenent pq fer promoció de res, suposo que els hi va fer gràcia fer aquesta broma pel dia de sants inocents yanki, però, és clar, que és publicitat per la web
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 21 abr. 2008 23:02

Elfangor ha escrit:Obviament, no es la peli, i els androides no s'han enfrontat mai al gran saiyaman, pero aixó no fa que el video sigui menys genial xDDDD


esta xo k molt be el video epr ser fet per fans......i segurament akest video de 4 minuts serà millor k tota l apel·lícula k faran.....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 21 abr. 2008 23:14

Dios.... Això promet :D
Avatar de l’usuari
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU
 
Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Elfangor » 22 abr. 2008 15:36

si no m'equivoco, el video de Bola de Drac està fet per un equip de professionals dels efectes especials francés, pero tampoc m'hi he parat molt, perque no tinc ni idea de francés xDDDD
Avatar de l’usuari
Elfangor
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jain » 26 set. 2008 23:39

a mi el trailer de la pelicula de zelda me ha gustado, en particular los efectos lumínicos, opino que serían los idoneos para una representación en la gran pantalla de Zelda. En referente al tema del gorro, creo que el actor queda favorecido por el mismo, y no creo que quedase especialmente ridículo a no ser que lo llevase algún actor con unas facciones más robustas (je, no creo que ningun actor con semejantes facciones pudiese representar a link, pero bueno).

En referente al trailer de dragon ball. los efectos están muy currados, así como la velocidad del combate (pese a que gohan solo haga que llevarse hostias). Me han gustado sobre todo los golpes aereos, muy conseguidos, ojala consigan hacer la pélicula real al igual que este trailer, pero opino que sera un fracaso (en referente a película, seguro que la gente irá a verla y yo personalmente me hecaré unas risas)
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Jako-kun » 26 set. 2008 23:48

Jain ha escrit: (en referente a película, seguro que la gente irá a verla y yo personalmente me hecaré unas risas)

te reirás de la gente que la va a ver o te reirás al ver-la¿?....XD

por cierto.....vi un poco de la peli vieja de Dragon Ball, i no esta nada mal......en Follet Tortuga mola muchissimo....es brutal como se mueve...xD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 28 set. 2008 00:01

me reiré viendo la peli mientras la veo y tal vez de mi mismo mientras lo hago. En referente a la peícula antigua de DB, la vi de pequeño, aquí dejo los dos primeros links a la pélicula en youtube, está en inglés, no tiene desperdicio alguno^^. el resto los ha puesto la misma persona a si que si sois curisos solo teneis que ver en que videos hay relacionados y ver el resto.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jX38JOO1lTY&feature=related[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sNpfuV0DnAU&feature=user[/youtube]
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Jako-kun » 28 set. 2008 00:20

se puede ver por cinetube conlas voces en español..... ------> http://www.cinetube.es/peliculas/online ... magia.html
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Jain » 28 set. 2008 15:51

Gran aportación y es que con las voces en castellano todavía es más hilarante!
conversacion entre el abuelo gohan (parece bartolo) y Son Goku

"antes de ayer comimos tigre, ayer fue leon. Son Goku, que clase de menu tienes pensado para esta noche, eh?"
"mmm... elefante"
"Ha!, mmm... eso es malo para mis dientes"
"de acuerdo, ire a pescar"
"Excelente, oye, ¿que clase de pescado?"
"Cocodrilo"XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Jain
Postejador Nat
 
Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

Següent

Torna a: Música, Cinema i TV!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron