koroki ha escrit:AnimeGirl ha escrit:M'haureu de dir on es pqe no hi he anat mai
Quedem en algun lloc proper i yatta. La facultat per exemple.
Millor pqe estare a la biblio jo segurament

Moderador: Junta Administrativa
koroki ha escrit:AnimeGirl ha escrit:M'haureu de dir on es pqe no hi he anat mai
Quedem en algun lloc proper i yatta. La facultat per exemple.
Kimy ha escrit:AnimeGirl ha escrit:M'haureu de dir on es pqe no hi he anat mai
Si vols quedem en algun altre lloc i vens amb mi i la Kona, que segurament ella vingui en tren i aniré a buscar-la, però no sé cap a quina hora xD
Darko ha escrit:Com que serem tanta gent, i jo una bonissima persona, si no hi ha prou feina per tots, i algú ha d'estar-se mirant com la resta treballa mentre dona ordres, ja em sacrifico jo per ser aquest algú ^^
I podriem quedar tots a l'universitat i jastà, per exemple, a la tanca del parking per professors al costat de ciències U.u
Darko ha escrit:Com que serem tanta gent, i jo una bonissima persona, si no hi ha prou feina per tots, i algú ha d'estar-se mirant com la resta treballa mentre dona ordres, ja em sacrifico jo per ser aquest algú ^^
koroki ha escrit:A pota, estació - choza són 30/35 minuts.
Si estas a la biblio, anime, jo puc anar-t'he a buscar en un plis, 10 minuts abans o menys.
Sanse ha escrit:I com t'agradaria que et diguem? Es que dir-te anime sona realment raro.
AnimeGirl ha escrit:Sanse ha escrit:I com t'agradaria que et diguem? Es que dir-te anime sona realment raro.
Prefereixo Yvy o Yui :)
Sanse ha escrit:Yvy... no se, escrit fa una mica de cosa llegir-ho. Em quedo amb Yui.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants