Vlaid ha escrit:jo si dema neva anire a tirar boles de neu a la gent que passegi per girona
Konata ha escrit:Vlaid ha escrit:jo si dema neva anire a tirar boles de neu a la gent que passegi per girona
Jo fare la croqueta a les baixades i la croqueta inversa a les pujades I cridare i em tirare pel terra i fare placajes a la gent i i i i
Vlaid ha escrit:Konata ha escrit:Vlaid ha escrit:jo si dema neva anire a tirar boles de neu a la gent que passegi per girona
Jo fare la croqueta a les baixades i la croqueta inversa a les pujades I cridare i em tirare pel terra i fare placajes a la gent i i i i
xd a veure si et veig
Konata ha escrit:Vlaid ha escrit:Konata ha escrit:Vlaid ha escrit:jo si dema neva anire a tirar boles de neu a la gent que passegi per girona
xd a veure si et veig
Si dilluns está nevat vens amb l'Ani a ajudar a recollir les coses i fem la croqueta junts =D (sense malpensar )
Konata ha escrit:Si tu (i la resta )
Vlaid ha escrit:Konata ha escrit:Si tu (i la resta )
no e pillat lu de la frase de malpensar ...
Konata ha escrit:Vlaid ha escrit:Konata ha escrit:Si tu (i la resta )
Fer la croqueta junts es pot, malinterpretar ù.u
Vlaid ha escrit:Konata ha escrit:Vlaid ha escrit:Konata ha escrit:Si tu (i la resta )
no u pillu
Konata ha escrit:Vlaid ha escrit:Konata ha escrit:Vlaid ha escrit:Konata ha escrit:Si tu (i la resta )
no u pillu
Encara ets pur
koroki ha escrit:Doncs esta nevat, pero no crec que duri massa la cosa, el sol sortirà en res.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants