Merci a tots per la benvinguda : D!
koroki ha escrit:Veig bastanta serie antiga per les preferides, excepte Ao no.
Si, es veritat xD... Pero també m'agraden series més actuals com Toradora o Sword Art Online (que és d'aquesta temporada d'estiu)
Sanse ha escrit:Ens coneixies d'abans o ens has conegut recentment? Si és la segona, com ens has conegut? És una barreja de curiositat i per saber com ens coneix la gent, és interessant de saber xD
Tema gustos, Super Smash Bros Brawl, plataformes i RPGs, i menció especial al KH, cauràs bé a bastanta gent de per aquí amb això xD (a mi entre d'altres). Ets gaire bona jugant a l'Smash (es que a mi m'encanta l'Smash xD)
De la resta no donaré opinió pk tampoc hi entenc gaire, però vaja, altra gent si xD
Doncs, va venir una dona a fer-nos una xerrada a l'insitut i al power point que ens va passar (diria que a l'apartat d'activitats) sortia l'"aula manga", pero el fòrum diria que el vaig trobar a partir de facebook ^^
A l'Smash he de dir que no hi destaco gaire... pero m'encanta! xDD
Yui-chan ha escrit:no se que preguntarte o.o en Sanse si ha lluit u.u pero cosa que hi ha curio :P Quina carrera faras? :O
Doncs faré infermeria!
Darko ha escrit:Tema música, no és el que més escolto, pero not bad xD
Què t'agrada a tú : D? Aquestes són les bandes que més m'agraden però també escolto metal, alguna coseta més pop,...
I tranquils, ja entenc que ara no hi hagi gaire activitat, pero intentaré pasarme sempre que pugui! xD