Moderador: Junta Administrativa
Airin_Reika ha escrit:Pk no dissenyem una especie de mascota d'Aulamanga a mes de la sakura?
La sakura es lo millor del mon T0T vale ??Jako-kun ha escrit:Airin_Reika ha escrit:Pk no dissenyem una especie de mascota d'Aulamanga a mes de la sakura?
pos no seria mal idea...no es k tingui gaire personalitat k digem....XD
koroki ha escrit:La sakura es lo millor del mon T0T vale ??Jako-kun ha escrit:Airin_Reika ha escrit:Pk no dissenyem una especie de mascota d'Aulamanga a mes de la sakura?
pos no seria mal idea...no es k tingui gaire personalitat k digem....XD
Te tot de personalitat, es com la superma en el super tres ù.u
No xe, sempre es ot, pero solen quedar cutres les mascotes, al menys es el que penso jo -.-U
Donc tunejar la sakura ho trobo molt bona idea. Personalment el rosa no me desagrada per la sakura, però es evident que la sakura sola es sosa.SiKiaTriK ha escrit:Bones! de fet ja fa temps que estic pensant de donar una mica més de vidilla a la sakura. No es que no estigui bé el rosa, però crec que es podria tunejar una mica per fer-la més atractiva.
No m'anirien malament algunes idees, projectes ja fets, penjar una imatge de com quedaria i mirem aviam que podem fer. (La sakura del titol dels Fòrums no es rosa però és sakura igual per exemple)
koroki ha escrit:Donc tunejar la sakura ho trobo molt bona idea. Personalment el rosa no me desagrada per la sakura, però es evident que la sakura sola es sosa.SiKiaTriK ha escrit:Bones! de fet ja fa temps que estic pensant de donar una mica més de vidilla a la sakura. No es que no estigui bé el rosa, però crec que es podria tunejar una mica per fer-la més atractiva.
No m'anirien malament algunes idees, projectes ja fets, penjar una imatge de com quedaria i mirem aviam que podem fer. (La sakura del titol dels Fòrums no es rosa però és sakura igual per exemple)
Tot i que no veig la manera de fer-ho ( siusplau no li posis cara i potes a la sakura -.-U)
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants