Dimecres, 23 de Abril 2014
La nostre proposta per la Festa de la UdG
T'agrada el Mario Kart? Creus que ets el millor? Vols provar les teves habilitats davant d'altra gent, però creus que no tens temps?!

El torneig serà 4 vs 4, en format lliga. Cada jugador participarà en tres (o més segons afluència) partides i es sumaran els punts que obtinguin. Els quatre jugadors que tinguin més punts tornaran a batre's en duel per tal d'obtenir el guanyador.


Coma novetat i per tal de complementar el dia de Sant Jordi realitzarem un pícnic per a celebrar l'arribada de la pimavera. A Aulamanga us convidem a tots i a totes a gaudir del menjar a l'aire lliure a l'estil japonés, ens reunirem a la gespa per gaudir del menjar dut de casa i de la companyia d'aficionats pel Manga, l'Anime i els videojocs.

El pícnic el durem a terme des de les 18:00h fins que s'escaigui.


      Lloc : Espai Àgora del Consell d'Estudiants, Campus Montilivi, M-20
      Data : 23/04
      Hora : 17:00
      Durada : Fins a les 19.30h
      Coordinador de l'activitat : Koroki