Quins personatges odieu?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 14:36

Jako-kun ha escrit:no si al final serà k m'odieu a mi per sobre de tots els personatges k esteu posant....¬¬....es podria canviar el nom del post posant JAKO FAIL i llestos

jajajajaja

És broma home, és broma jo ja paro XD
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Taki » 16 juny 2008 14:38

Jako-kun ha escrit:no si al final serà k m'odieu a mi per sobre de tots els personatges k esteu posant....¬¬....es podria canviar el nom del post posant JAKO FAIL i llestos

Home, si vols ho faig, però vaja... XD

Tornant al tema, acabo de veure el primer Parallel Work de Gurren-Lagann i he recordat que durant uns dies vaig odiar la Nia, perquè

spoiler del capítol 8 ha escrit:després que mori en Kamina, a l'opening següent ella ocupa els llocs on era ell, i com si mai hagués existit, això em va fer molta ràbia XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 16 juny 2008 15:34

Taki ha escrit:

Home, si vols ho faig, però vaja... XD

Tornant al tema, acabo de veure el primer Parallel Work de Gurren-Lagann i he recordat que durant uns dies vaig odiar la Nia, perquè

spoiler del capítol 8 ha escrit:després que mori en Kamina, a l'opening següent ella ocupa els llocs on era ell, i com si mai hagués existit, això em va fer molta ràbia XD

Es que fer un opening nou era molt dificil.

PD: Molaria que el tema es digues JAKO FAIL
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 16 juny 2008 15:56

Podien deixar el vell a seques, o afegir-la per algun lloc... No era tan complicat.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: HaganeNo_Edward » 06 oct. 2008 00:46

A mi em fa ràbia en luigi XD no sé pk, ja sé que és mono i aquestes coses però és que quan mou el nas d'akella manera... Em supera XDXD

(Com no estic parlant del brawl XD)
HaganeNo_Edward
Membre HIPERACTIU

Entrades: 224
Membre des de: 17 oct. 2007 17:04
Ubicació: En una caixa, amb un gat...

EntradaAutor: Taki » 06 oct. 2008 08:52

Mono, en Luigi? XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 06 oct. 2008 09:05

HaganeNo_Edward ha escrit:A mi em fa ràbia en luigi XD no sé pk, ja sé que és mono i aquestes coses però és que quan mou el nas d'akella manera... Em supera XDXD

(Com no estic parlant del brawl XD)

Luigi = FALCOOOOOON PUUUUUUUUUUUUNCH!!!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 06 oct. 2008 09:31

A veraaaaa, personatges d'anime que odii?

1- Ash (pokemon): Vale, has pillat un pilo de pokemons ultra bons d'un continent. Has anat a la lliga i has quedat en ridicul (només guanya una lliga en tota la serie, que a més es inventada), i en comptes d'esperarte a l'any seguent per tornar-ho a intentar, agafes, t'en vas a un altre continent, deixes a TOTS ELS POKEMONS BONS QUE HAVIES ACONSEGUIT i et quedes només amb en pikachu. Es o no es estupid?

2- Pikachu (pokemon): Els seus dialegs son una merda.

3.- Jako (no recordo la serie): no hi ha raó. Es un simple odi irracional. Po es un personatge que si no hi fos la serie perdria la gracia.

4.- Dedede (Hoshi no kaaby). A la serie li te un odi així, per que si, a en kirby. No hi ha cap raó, només es que li cau malament. En Kirby li pot salvar la vida 50 vegades que en Dedede segueix intentant putejar a en Kirby.

5- TK (Digimon): no es que l'odii amb el sentit literal de la paraula, po es que es passa 9/10 parts de la serie cridant ¡hermano, hermano! i al final cansa.

Ara no en recordo cap mes, po segur que n'hi ha mes, uns 45982 aproximadament.

P.D.: Personalment jo NO odio a en Nobita, fa massa pena com per odiarlo.
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Hachi » 06 oct. 2008 15:14

l'Ash i en picachu van al mateix sac, si odies l'un tmb l'altre,
a mes en picachu es un debil i l'idealitzan molt crec U.u
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Sanse » 06 oct. 2008 15:23

hachi_90 ha escrit:l'Ash i en picachu van al mateix sac, si odies l'un tmb l'altre,
a mes en picachu es un debil i l'idealitzan molt crec U.u

Tens raó, mira: http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=260. El Team Rocket és tan penós que no val la pena odiar-lo.

VG Cats mola molt.
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 06 oct. 2008 15:50

Sanse ha escrit:VG Cats mola molt.

"You want him so badly? Here! Take Him!......He's not even shiny!"

LOL m'encanta la frase de : "He's not even Shiny"...XD

Hi han historietes k son molt bones....xD

...per cert.....vaig perdre respecte a la fiura d'en Pikachu quan li lleça un rayo a un Rydhon....quan lluita contra el Team Rocket k substitueixen a en Giovanni en el Gimnas....¬¬
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Hachi » 06 oct. 2008 15:53

se se, es genial^^

no acabu d entrendre xq vas pedre davant el pikachu :s
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Jako-kun » 06 oct. 2008 19:48

hachi_90 ha escrit:se se, es genial^^

no acabu d entrendre xq vas pedre davant el pikachu :s

no no....em referia a la serie....k un moment l'Ash lluita contra un Rydhon....amb en Pikachu....i el derota amb un Rayo......quan en Rydhon es un pokemon de Roca i es inmune als atacs electrics......per aixó.....en veure aquesta inchoerencia....li vaig perdre el respecte a en Pikachu.....xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Hachi » 06 oct. 2008 21:00

aaa okok,
sisi es que l'idealitzen molt,
si quan era petita allo tota feliç xq tenia el pikachu xoo... dic joder xo si a la tele es molt mes fort xDD total q no serveix casi x res, nomes es monu xDDDD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Xose » 06 oct. 2008 22:29

Sanse ha escrit:1- Ash (pokemon): Vale, has pillat un pilo de pokemons ultra bons d'un continent. Has anat a la lliga i has quedat en ridicul (només guanya una lliga en tota la serie, que a més es inventada), i en comptes d'esperarte a l'any seguent per tornar-ho a intentar, agafes, t'en vas a un altre continent, deixes a TOTS ELS POKEMONS BONS QUE HAVIES ACONSEGUIT i et quedes només amb en pikachu. Es o no es estupid?

4.- Dedede (Hoshi no kaaby). A la serie li te un odi així, per que si, a en kirby. No hi ha cap raó, només es que li cau malament. En Kirby li pot salvar la vida 50 vegades que en Dedede segueix intentant putejar a en Kirby.

Aquesta conversa em sona.. de què serà? XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants