Jako-kun ha escrit:no si al final serà k m'odieu a mi per sobre de tots els personatges k esteu posant....¬¬....es podria canviar el nom del post posant JAKO FAIL i llestos
jajajajaja
És broma home, és broma jo ja paro XD
Jako-kun ha escrit:no si al final serà k m'odieu a mi per sobre de tots els personatges k esteu posant....¬¬....es podria canviar el nom del post posant JAKO FAIL i llestos
spoiler del capítol 8 ha escrit:després que mori en Kamina, a l'opening següent ella ocupa els llocs on era ell, i com si mai hagués existit, això em va fer molta ràbia XD
Taki ha escrit:Jako-kun ha escrit:no si al final serà k m'odieu a mi per sobre de tots els personatges k esteu posant....¬¬....es podria canviar el nom del post posant JAKO FAIL i llestos
Home, si vols ho faig, però vaja... XD
Tornant al tema, acabo de veure el primer Parallel Work de Gurren-Lagann i he recordat que durant uns dies vaig odiar la Nia, perquèspoiler del capítol 8 ha escrit:després que mori en Kamina, a l'opening següent ella ocupa els llocs on era ell, i com si mai hagués existit, això em va fer molta ràbia XD
HaganeNo_Edward ha escrit:A mi em fa ràbia en luigi XD no sé pk, ja sé que és mono i aquestes coses però és que quan mou el nas d'akella manera... Em supera XDXD
(Com no estic parlant del brawl XD)
hachi_90 ha escrit:l'Ash i en picachu van al mateix sac, si odies l'un tmb l'altre,
a mes en picachu es un debil i l'idealitzan molt crec U.u
Sanse ha escrit:VG Cats mola molt.
hachi_90 ha escrit:se se, es genial^^
no acabu d entrendre xq vas pedre davant el pikachu :s
Sanse ha escrit:1- Ash (pokemon): Vale, has pillat un pilo de pokemons ultra bons d'un continent. Has anat a la lliga i has quedat en ridicul (només guanya una lliga en tota la serie, que a més es inventada), i en comptes d'esperarte a l'any seguent per tornar-ho a intentar, agafes, t'en vas a un altre continent, deixes a TOTS ELS POKEMONS BONS QUE HAVIES ACONSEGUIT i et quedes només amb en pikachu. Es o no es estupid?
4.- Dedede (Hoshi no kaaby). A la serie li te un odi així, per que si, a en kirby. No hi ha cap raó, només es que li cau malament. En Kirby li pot salvar la vida 50 vegades que en Dedede segueix intentant putejar a en Kirby.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant