Eyeshield 21

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Hachi » 31 des. 2008 00:05

xD cm la taki ha dit en el post de jojo
avui mha picat per llegir eyeshield 21,

i bueno per ara m'esta agradant bastant^^
ja portu tres capítuls llegits^^
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: koroki » 31 des. 2008 00:17

hachi_90 ha escrit:xD cm la taki ha dit en el post de jojo
avui mha picat per llegir eyeshield 21,

i bueno per ara m'esta agradant bastant^^
ja portu tres capítuls llegits^^
Nomes 3, ja veuras despres, la serie es MILLOR.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 31 des. 2008 00:44

seps es un serie mot bona......per mi....a part dels Devil Bats k al amajoria tots me molen.....el millor seguirà sent en Habashira (el camaleó vaja...ù.u) tot i el solen deixar bastant en l'oblit.....XD
Imatge
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 31 des. 2008 13:27

Podries haver posat una millor imatge de ell y no una carta xDDDDd
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 31 des. 2008 13:42

koroki ha escrit:Podries haver posat una millor imatge de ell y no una carta xDDDDd

la majoria eren de l'anime....i no es questió de fer propaganda de l'anime....xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 02 gen. 2009 15:01

Home, en Habashira no està malament, però és que de gairebé tots els equips hi ha personatges que m'agraden. En Kid per exemple em mola molt, i en Kakei i en Mizumachi també. També molen l'Akaba i en Sasaki... No sé, vaig pensant i surten més personatges XD L'Ikkyu i l'Agon em queien malament, però ara m'agraden també ù.u

De fet una de les coses que més m'agrada d'aquest manga és que hi hagi taaaants personatges que m'agraden XD

Un spoiler ha escrit:Tot i que, dels Teikoku Alexanders, no n'hi ha ni un que em caigui bé. La única que es mig salvaria és la tia, perquè en Yamato i en Taka són... ARGH
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Yami » 05 gen. 2009 03:25

Vaig molt al principi encara... pero ara que se suposa que he d estudiar, es bon moment per reemendrela XD

Pero que el poc que he llegit... genials els moments den hiruma torturant a la resta de l equip XD
Yami
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: Hachi » 05 gen. 2009 12:16

xii, poc que he llegit també penso que en hiruma és el millor^^
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 09 gen. 2009 03:05

Yami ha escrit:Vaig molt al principi encara... pero ara que se suposa que he d estudiar, es bon moment per reemendrela XD

Pero que el poc que he llegit... genials els moments den hiruma torturant a la resta de l equip XD

Es nota que estem d'exàmens... ¡¡Estàs postejant!! XDD

A veure si segueixes home ù.u Que la part amb potencial de vici ve sobretot més tard... Quan arriba el punt que ja no pots deixar de llegir...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Taki » 17 gen. 2009 17:10

L'home mòmia (és a dir, una teoria) ha escrit:... L'Unsui. En una imatge surt tot l'equip japonès, no surt la mòmia però sí l'Unsui. Això ja em va semblar estrany, i recordem que l'Unsui no surt a les proves de reclutació de membres per l'equip japonès (tampoc en Habashira, que és com la meva segona opció XD). Diria que encaixa amb la mòmia tant en la complexió, com en el fet de ser un bon tio (amb lo dels uniformes i tal). I així és normal que en Hiruma el conegui, i que a més no parli, perquè els altres també el coneixen. Però "la gota que colma el vaso" ha estat l'últim capítol, amb l'Agon rapant-se i, per tant, quedant gairebé idèndic a l'Unsui. Potser en realitat no vol dir res, però jo diria que en Hiruma aprofitarà el fet que ningú sap qui és la mòmia per intercanviar-la en algun moment, fent veure que és l'Agon, per alguna estratègia de les seves... Al cap i a la fi, la mòmia no té cap posició assignada. I no sé, no crec que acabi sent un personatge random.

I fins aquí les meves teories, em sentiré satisfeta si acaba sent així XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Elfangor » 18 gen. 2009 17:08

... Joder, doncs té lógica i tot xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 18 gen. 2009 18:27

Elfangor ha escrit:... Joder, doncs té lógica i tot xDDDD

Però si ara no és així quedaré malament ù.u Li dono massa voltes a les coses, crec XD (és un efecte de poder llegir només un capítol per setmana...)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 19 gen. 2009 00:15

Jo tinc ganes de llegir el de la proxima setmana ><
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taki » 04 feb. 2009 00:34

Sembla que per fi veurem un partit que duri més de dos capítols, eh... Que els autors portaven un ritme frenètic per ventilar-se tot això i arribar ràpid a l'enfrontament Sena-Panther, que era el que li quedava per ensenyar al manga (apart d'una "revancha" contra Seibu, sí, què passa, sóc rencorosa XD). Per cert, la mòmia ha jugat, per tant té una posició. Però no entenc perquè no sortia a la llista. Bé, no li donaré més voltes XDD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Onibaku » 25 març 2009 13:57

...

Es veritat que els capitols del 202 al 24x no estan fansubejats? Es que no els trobu enlloc, salten directament al 24x amb la continuacio de l'anime la majoria dels fansubs... faggots D:
Imatge
Onibaku
Friki

Entrades: 68
Membre des de: 23 oct. 2008 23:54

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants