xD cm la taki ha dit en el post de jojo
avui mha picat per llegir eyeshield 21,
i bueno per ara m'esta agradant bastant^^
ja portu tres capítuls llegits^^
Nomes 3, ja veuras despres, la serie es MILLOR.hachi_90 ha escrit:xD cm la taki ha dit en el post de jojo
avui mha picat per llegir eyeshield 21,
i bueno per ara m'esta agradant bastant^^
ja portu tres capítuls llegits^^
koroki ha escrit:Podries haver posat una millor imatge de ell y no una carta xDDDDd
Un spoiler ha escrit:Tot i que, dels Teikoku Alexanders, no n'hi ha ni un que em caigui bé. La única que es mig salvaria és la tia, perquè en Yamato i en Taka són... ARGH
Yami ha escrit:Vaig molt al principi encara... pero ara que se suposa que he d estudiar, es bon moment per reemendrela XD
Pero que el poc que he llegit... genials els moments den hiruma torturant a la resta de l equip XD
L'home mòmia (és a dir, una teoria) ha escrit:... L'Unsui. En una imatge surt tot l'equip japonès, no surt la mòmia però sí l'Unsui. Això ja em va semblar estrany, i recordem que l'Unsui no surt a les proves de reclutació de membres per l'equip japonès (tampoc en Habashira, que és com la meva segona opció XD). Diria que encaixa amb la mòmia tant en la complexió, com en el fet de ser un bon tio (amb lo dels uniformes i tal). I així és normal que en Hiruma el conegui, i que a més no parli, perquè els altres també el coneixen. Però "la gota que colma el vaso" ha estat l'últim capítol, amb l'Agon rapant-se i, per tant, quedant gairebé idèndic a l'Unsui. Potser en realitat no vol dir res, però jo diria que en Hiruma aprofitarà el fet que ningú sap qui és la mòmia per intercanviar-la en algun moment, fent veure que és l'Agon, per alguna estratègia de les seves... Al cap i a la fi, la mòmia no té cap posició assignada. I no sé, no crec que acabi sent un personatge random.
Elfangor ha escrit:... Joder, doncs té lógica i tot xDDDD
Sembla que per fi veurem un partit que duri més de dos capítols, eh... Que els autors portaven un ritme frenètic per ventilar-se tot això i arribar ràpid a l'enfrontament Sena-Panther, que era el que li quedava per ensenyar al manga (apart d'una "revancha" contra Seibu, sí, què passa, sóc rencorosa XD). Per cert, la mòmia ha jugat, per tant té una posició. Però no entenc perquè no sortia a la llista. Bé, no li donaré més voltes XDD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants