Fotografies dels membres

Podeu presentar-vos tots i així ens anirem coneixent una mica millor ;)

EntradaAutor: Darko » 19 nov. 2007 21:58

Jako-kun ha escrit:
koroki ha escrit:
Darko ha escrit:
koroki ha escrit:aquí encara falten fotus ehhh, molta gent no ha penjat res encara -.- i se de gent que hio va anar inclús disfressada ù.u

Això això, encara falten fotos ò.ó tot i que les fotos mes importants que falten son fotos de la DeathNote del dissabte ò.ó a veure si sen penjen més ò.ó
A ningu´l'interesa la teva death note quim ù.u

YOU FAIL KIM.....AND YOUR DEATH BIBLE TOO!!!!!

La veritat és que no entenc perquè us costa tant reconeixer els vostres veritables sentiments envers la death note xDDD
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Taki » 19 nov. 2007 22:22

A mi només m'importa perquè hi van escriure els gothic dolls. Encara conserves la pàgina?
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 19 nov. 2007 23:01

La death note queia a trosos, l'any que ve fesla millor ù.u
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 20 nov. 2007 00:36

Taki ha escrit:A mi només m'importa perquè hi van escriure els gothic dolls. Encara conserves la pàgina?

la té a l'habitació del pis....¬¬
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Ryuuzaki » 20 nov. 2007 02:16

Provaré d'escriure ara en aquest fil ja que crec que finalment puc penjar imatges ^^
(Xi, sempre vai tard xDD)

Estava tan a petar el salo el divendres... que em vai perdre molts dels vostres cosplays... tot i això, a tu Aiko si k et vai veure, de fet, et vam fer una foto i tot xDD (estic ressorgint altre volta dins el forum i dins l'associació :P... els periodes d'inactivitat no perdonen).

http://www.fotolog.com/danish_l/28386501
Aquí, de Teru Mikami... durant aket saló ^^ Va ser divertit com la gent intentava fer spoiler del k ja no se'n pot fer... i menys si vens de veure'l fansubejat xD

http://www1.fotolog.com/danish_l/17869217
I no podia passar sense posar el cosplay de L k vai fer l'any passat

http://www1.fotolog.com/danish_l/22282307
O amb el següent intent de L, durant el passat Saló del Còmic d'aquest any (repetir no és bo, ho se...)

Imageshack no em va be... he hagut d'optar per enllaç fotolog... merda merda merda...
Justice always will prevail..
Imatge
Ryuuzaki
Japan Fan

Entrades: 121
Membre des de: 19 oct. 2006 21:55
Ubicació: Figueres

EntradaAutor: Jako-kun » 20 nov. 2007 10:18

jurls....lllastima de no veure't de Mikami....jo vaig estar tot el dia a l'escenari i molta gent k numés hi va anar el divendres pos no me la vaig trobar....T.T....a mes...si hagessin volgut venir a l'escenari per alguna cosa....estava a petar per dins i a fora tenia cua per el concurs de cosplay....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 20 nov. 2007 13:44

Jako-kun ha escrit:jurls....lllastima de no veure't de Mikami....jo vaig estar tot el dia a l'escenari i molta gent k numés hi va anar el divendres pos no me la vaig trobar....T.T....a mes...si hagessin volgut venir a l'escenari per alguna cosa....estava a petar per dins i a fora tenia cua per el concurs de cosplay....ù.u
+1

L'escenari es moltal, un cop entres no popts surtir, es el que te un aforament limitat . . .

Tot i aixi vam guanyar ( imaginariament) el concurs de cospley ò.óU

Erem els millors (hh)
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Aiko Minamino » 20 nov. 2007 21:57

uoooo Ryuzaki en seriu em vas veure??Em vas fer fotu o te la vas fer amb mi?

Jo pel salo del comic tb repetire cosplay, perfeccionare mes la Rem, i al salo del manga de l'any k ve nire de One Piece, de Perona ^^
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

Entrades: 275
Membre des de: 22 abr. 2007 12:23

EntradaAutor: Ryuuzaki » 21 nov. 2007 13:10

Aiko Minamino ha escrit:uoooo Ryuzaki en seriu em vas veure??Em vas fer fotu o te la vas fer amb mi?

Et vaig fer foto ^^. Un d'aquells moments en que dius: "Ei, et puc fer una foto?" i apareixen mil càmeres del no res i aprofiten la petició inicial xD
Ho hauria d'intentar més sovint això de sortir a la foto dels cosplays de gent a qui faig la foto... aixx.. massa vergonya tinc encara ù.u

Deixant a part això... flipant la de hores que devies haver d'invertir per a acabar el cosplay d misa + rem ;D Genial, per cert ^^
Imatge
Ryuuzaki
Japan Fan

EntradaAutor: koroki » 21 nov. 2007 13:43

Ryuuzaki es l'usuari secret amagat, smebla que no hi sigui, pero ens llegeix ù.ú
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Aiko Minamino » 21 nov. 2007 19:05

Et vaig fer foto ^^. Un d'aquells moments en que dius: "Ei, et puc fer una foto?" i apareixen mil càmeres del no res i aprofiten la petició inicial xD

U_u Per aixòno m'enrecordo XD I nava sola o era algun moment k nava amb les meves amigues? XD(ens van fer moltes fotus pero nosaltres en tenim poquissimes)

Ho hauria d'intentar més sovint això de sortir a la foto dels cosplays de gent a qui faig la foto... aixx.. massa vergonya tinc encara ù.u

Homeee al salo no s'ha de tenir vergonya de fer res, allà pots estar segur k facis el k facis sempre hi haura algu k estara fent algu pitjor XDDD Sempre he pensat que els k llegim manga ens afecten irreversiblement els vapors de la tinta i per això estem com estem.

Deixant a part això... flipant la de hores que devies haver d'invertir per a acabar el cosplay d misa + rem ;D Genial, per cert ^^

Gracieeeees! XDDD M'hi vaig estar moltes hores si XDD Es k volia k tot fos igual,o el mes proper possible (no em vaig poder tenyir rossa pk si ho faig despres no em podre fer l'allisat japones mes XD) Però fer la disfressa va ser molt divertit, jo repeteixo el pitjor de la disfressa no va ser ni el temps a ferla (k aixo es disfruta) ni portar la Rem a l'esquena tot el dia... Elpitjor van ser les sabates, i lo logic seria pensar k quan torni a nar de Misa al salo del comic no portare les sabates assasines oi? Errrooooor XDDD Per un cosplay ben fet torno a agüantar les sabates XDDD Aixo si portare el meu burru de care ga (tb conegut com a germa cosplayat de Near)k em porti les sabates..... O sigui k pel salo del comic serem....Un Matt un Mello un Near una Misa+ Rem i nose k mes XDD

I tu Ryuuaki faras cosplay de DN al salo del comic?
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

EntradaAutor: Ryuuzaki » 21 nov. 2007 22:53

koroki ha escrit:Ryuuzaki es l'usuari secret amagat, smebla que no hi sigui, pero ens llegeix ù.ú

Seeeh (hh)... omnipresent, una mica per aquí i una mica per allà.. amb el permís del kami sama no AMForum, és clar ;P

Aiko Minamino ha escrit:U_u Per aixòno m'enrecordo XD I nava sola o era algun moment k nava amb les meves amigues? XD(ens van fer moltes fotus pero nosaltres en tenim poquissimes)

Naves sola en aquell moment ^^

Aiko Minamino ha escrit:I tu Ryuuzaki faras cosplay de DN al salo del comic?

Doncs no ho se ara mateix.. si en fes de Death Note el faria de L altre cop... i ja seria la 3era vegada.. no se k fer encara ^^
Imatge
Ryuuzaki
Japan Fan

EntradaAutor: Aiko Minamino » 22 nov. 2007 18:44

Uooo va ves de L k un altre personatje no pero L no cansa de lo fantastic k es XDD
Imatge
<NeVeR gIvE Up>
Aiko Minamino
Postejador Nat

EntradaAutor: x3ron » 23 nov. 2007 21:52

Aiko Minamino ha escrit:uoooo Ryuzaki en seriu em vas veure??Em vas fer fotu o te la vas fer amb mi?

Jo pel salo del comic tb repetire cosplay, perfeccionare mes la Rem, i al salo del manga de l'any k ve nire de One Piece, de Perona ^^

M'encanta la Perona de one piece,i si ppots agafar algu pk es disfraci del os de peluix aquell, i algun negative ghost estarai curadisim. :D
x3ron
Japan Fan

Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: koroki » 24 nov. 2007 00:09

x3ron ha escrit:

M'encanta la Perona de one piece,i si ppots agafar algu pk es disfraci del os de peluix aquell, i algun negative ghost estarai curadisim. :D
Pasat pel forum de manganime s'ha reobert el tema de one piece.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

AnteriorSegüent

Torna a: Presentació dels membres

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant